suzi70 Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Har sett etter amme-bher i det siste, men ikke funnet noe i de rimelige butikkene - så jeg må vel på et undertøysmagasin da kanskje? Bruker til vanlig 90D, men etter jeg ble gravid er jeg oppe i 95E. Litt kjedelig å betale så innmari mye for bh'ene. Tips anyone?
Kenga Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har omtrent samme størrelsen, men har funnet gode ammebh'er på undertøysbutikken her til ca 350 kr (jeg bruker i svangerskapet pga økt størrelse). Ellers kan Swegmark sine funke (tror det er KappAhl som selger de)
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg fant på babyshop.. 85 DD.. men der hadde de mange str.. Kostet litt da.. 499,- Men de er veldig gode!!
robbiefan Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Jeg var også på leting i dag...og jeg sier bare huff! Jeg har fått store,tunge (hengende) pupper i svangerskapet og regner med at de blir enda større når melken kommer og ammeinnlegget skal på plass.. H&M og kapphal hadde ikke str E og puppene tøyt ut i str D. Hadde ikke sett for meg å bruke så mye på en bh. Kansje lindex har noen ammebh? Noen som vet?
Snellamedto Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Ammehjelpen sine er vedig gode og veldig fleksible så de passer i mange forskjellige størrelser. De har en tabell som viser hvilken str du bør bestille ut ifra hva du bruker, og til meg stemte det iallefall. Tror de kosta 399,- men jeg regner med at det må vi opp i for å finne GODE ammebh'er i stor str.. Har også funnet en veldig fin og god i str 90D på KappAhl (179,-) og en kjempestygg (men god) 95D på Cubus (av merket Triumph) (349,-).
Hera_75 Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 http://www.nursingbra-shop.co.uk/ Der kan man søke på str.. de har veldig mange størrelser, og leverer for bare 1 pund i frakt til Norge. Mye billigere også, så selv om man må betale moms og avgift, blir det ikke dyrere enn her..
AlmaN Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Sjekk ammehjelpens nettbuikk! http://www.ammebutikken.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå