Gå til innhold

Amme-bher for oss med store pupper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett etter amme-bher i det siste, men ikke funnet noe i de rimelige butikkene - så jeg må vel på et undertøysmagasin da kanskje? Bruker til vanlig 90D, men etter jeg ble gravid er jeg oppe i 95E. Litt kjedelig å betale så innmari mye for bh'ene. Tips anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har omtrent samme størrelsen, men har funnet gode ammebh'er på undertøysbutikken her til ca 350 kr (jeg bruker i svangerskapet pga økt størrelse). Ellers kan Swegmark sine funke (tror det er KappAhl som selger de)

Skrevet

Jeg fant på babyshop.. 85 DD.. men der hadde de mange str.. Kostet litt da.. 499,- Men de er veldig gode!!

Skrevet

Jeg var også på leting i dag...og jeg sier bare huff! Jeg har fått store,tunge (hengende) pupper i svangerskapet og regner med at de blir enda større når melken kommer og ammeinnlegget skal på plass.. H&M og kapphal hadde ikke str E og puppene tøyt ut i str D. Hadde ikke sett for meg å bruke så mye på en bh.

Kansje lindex har noen ammebh?

Noen som vet?

Skrevet

Ammehjelpen sine er vedig gode og veldig fleksible så de passer i mange forskjellige størrelser. De har en tabell som viser hvilken str du bør bestille ut ifra hva du bruker, og til meg stemte det iallefall. Tror de kosta 399,- men jeg regner med at det må vi opp i for å finne GODE ammebh'er i stor str..

Har også funnet en veldig fin og god i str 90D på KappAhl (179,-) og en kjempestygg (men god) 95D på Cubus (av merket Triumph) (349,-).

Skrevet

http://www.nursingbra-shop.co.uk/

Der kan man søke på str.. de har veldig mange størrelser, og leverer for bare 1 pund i frakt til Norge. Mye billigere også, så selv om man må betale moms og avgift, blir det ikke dyrere enn her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...