Tre små troll :) Skrevet 12. januar 2011 #1 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har født to barnt tidligere, men mistet nummer tre i uke 10 for 3 mnd siden. Nå prøver jeg å bli gravid igjen, og trodde det skulle gå så fort etter 3 svangerskap på første forsøk, men etter 4pp er jeg fremdeles ikke gravid. Jeg lurer nå på om det er noe galt siden jeg har til dels kraftige smerter og veldig kraftig blødning ifm mensen. Tidligere har jeg hatt ganske kraftige bekkensmerter (tyngdefølelse/nedpress i underlivet) og kraftig blødning de to første dagene i mentruasjonen, men har tenkt at bekkensmertene skyldes bekkenløsning (som jeg har hatt mye problemer med). Etter SA har jeg hatt 3 ukers syklus hvor jeg får kraftige "tak/murringer" i korsryggen fra dag 14 i syklusen (nesten som maserier som ikke gir seg), tidvis vondt i magen og kvalm. Dette har jeg aldri tidligere opplevd. Dag 21 starter mensen med ekstremt kraftig blødning (det fosser tidvis ut når jeg reiser meg eller går) og veldig sterk tyngdefølelse i underlivet som sprer seg nedover beina og gjør meg helt nummen. Dette varer i ca 2 dager så går presset over og blødningen går mer over til spotting. Jeg har også spottet en del mellom syklusene. Jeg har vært til gynekolog 2 ganger, men mest for å sjekke at alt var tilbake til normalt etter SA, noe jeg fikk bekreftet. De fant dog en cyste på venstre eggstokk, som det nå ser ut til har sprukket. De fant også en polypp på livmoren som ble fjernet og gyn mente jeg hadde erosjon på livmorhalsen. Nå har jeg lest en del om hva som kan forårsake menssmerter og kraftige blødninger og den eneste logiske forklaringen er endometriose. Men jeg har jo ikke hatt noe slikt lignende. Håper jo egentlig at det bare er kroppen som ikke har kommet seg helt etter SA. Kan noen dele noen erfaringer med meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142777054-kan-jeg-ha-f%C3%A5tt-endometriose-eller-noen-som-har-lignende-erfaringer-etter-sa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå