Noah 08. Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Åhhh.. går jo nesten på veggen av å vente på TR ... ingen tegn på at den kommer heller.. å ingen andre syptomer.. Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid da g.test nr. 4 denne syklusen viste negativt 9.1. skulle hatt TR ca 20.12. Er så frustrerende når man virkelig vil bli gravid.. NÅ :-)
Noah 08. Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2011 Æsj...ingen tegn til TR enda heller.. på dag 55 i syklusen.. Flere som fortsatt venter?
Solstråle86 Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Ja, jeg nærmer meg vel dag 100 nå snart... Er kjipt når kroppen ikke gjør som man vil. Jeg er vel omtrent på det nivået at jeg blir overasket hvis mensen dukker opp en av de neste dagene.. :-p
Noah 08. Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2011 Off.. 100?? Håper da inderlig jeg slipper å vente sååå lenge.. føler med deg :-/ Har du vært i kontakt med lege? Eller må man bare vente? Jeg har hatt 2 stabile sykluser på ca 30 dager før dette.. slutta på p-pilla 16.sept.
Happy87 Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 jeg er på dag 75 og hadde endelig positiv el-test tirsdag til søndag forrige uke.. På søndag gikk jeg tom for el-tester så vet ikke helt om egget har sluppet.. Hvis det har sluppet så har jeg ikm i slutten av uke 3 eller starten av uke 4.. Synes det er helt forferdelig med så lange sykluser, men trøster meg med at den nå vertfall var 30 dager kortere enn forrige pp.. Jeg har bare rukket 2pp siden jeg sluttet på pilla i juli:(
Noah 08. Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2011 Åhh...skal ikke klage så veldig da skjønner jeg.. men hater dette tullet nå når vi virkelig prøver å bli gravid.. Tålmodighet er en dyd...
Happy87 Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Jeg skjønner deg veldig godt jeg.. Må nesten være enda verre når man først får stabile sykluser og så blir alt helt f..... up. Vi får trøste oss med at vi ikke er alene og at dette da tydeligvis er normalt for noen etter p-pilleslutt.. Selv om jeg ikke unner noen å måtte gå å vente som oss.. Jeg kjenner at tålmodigheten min tøyer grensene veeeldig..
*sommerbris* Skrevet 15. januar 2011 #8 Skrevet 15. januar 2011 Her oxo... Er på dag 133 nå... Hvis det ikke er meningen at jeg skal bli gravid nå, så ser jeg helst at M kommer snarest!! (
Noah 08. Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2011 Uff ( skjønner ikke at det går ann jeg.. må dere bare vente da eller? I Ikke noe man kan gjøre med disse laaange syklusene? Jeg klager ikke enda altså.. er jo knapt halvparten av dere.. Håper på M snart jeg å.. men skal ringe fastlegen min (som også er gynekolog) til uka,høre om jeg får komme en tur.. har noe annet å ta opp også så.
*sommerbris* Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 Er jo litt trist å tenke på at det er såå vanskelig å bli gravid... Man må jo bare fortsette å prøve da, men en tur til lege/gynekolog er vel snart på sin plass for oss alle tenker jeg ;P Da vil man jo få svar på om det er noen spesiell grunn til at det går så tregt, eller man kan få hjelp til å stabilisere syklusen eller noe... Jeg ser prøverør i det fjerne... Men det har jo funket for mange det!
Noah 08. Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2011 Ja... har e gutt på 2.5 år jeg da,men ny samboer nå å vi har bare prøvd siden okt/nov. 2010 så bare i 2pp enda.. men jeg begynner jo å lure litt..har hatt litt prob. med syklusen da jeg var yngre.. uff.. tenker jo så mye rart da.. sist ble jeg gravid 3 uker etter p-pille slutt.. Det blir vel vår tur og! På en eller anen måte:-)
*sommerbris* Skrevet 15. januar 2011 #12 Skrevet 15. januar 2011 Heldig du er som har e liten gutt Ja, vår tur kommer! Det er en mening med alt, liker jeg å tro
Solstråle86 Skrevet 16. januar 2011 #13 Skrevet 16. januar 2011 Ja, det er rimelig lange sykluser syns jeg. Har vel mine tvil om at jeg egentlig har eggløsning. Er p pillen som har klusset det til her også. Sluttet i begynnelsen av mai 2010, og siden da har jeg hatt mensen en gang.. Men har vært til lege som har gitt meg henvisning til gynekolog. Skal dit i februar. Ting tar tid...
Noah 08. Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2011 Hmm...det er så rart..jeg slutta jo på p-pilla 16 sept. fikk "bortfallsblødning" ca 19 sept. Vanlig mens 21 okt. og 20 nov. siden har jeg ikke sett snurten av TR. skulle hatt 20 des. igjen.. Håper jeg er litt heldigere med legen min da,for hun er også gynekolog å har UL apparat på kontoret sitt. Ringer dit å hører i løpet av uka. Lykke til til deg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå