Gå til innhold

Auu!! Underlivet og lysken min!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kjennes ut som at jeg skal revne hele underlivet når jeg beveger meg.. Stikke-revne følelse som går bakover med lysken også.. Kjennes ut som at ungen er for tung og presser alt nedover der.. Noen fler med denne smerten?? Kom i dag når jeg stod opp.. Sammen med mye kynnere.. Rare greier!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hart slike smerter mange ganger :/ Og det har holdt på siden lillejulaften :/

Her kommer og går de, noen ganger er jeg helt fin. Mens andre ganger blir jeg på stede for jeg kan ikke bevege bena!!

Jeg er 39+1 nå

Skrevet

Ja, det er helt grusomt.. Så vidt jeg klarer å flytte beina fremover.. Au!! Jeg har slitt med bekkenløsning, men det blei plutselig bra når magen falt litt.. Så regner med at ungen støtter bekkenet noe.. Men når jeg våknet i dag var det jo heeelt ille.. Værre enn noen gang.. Kan jo være bekkenløsninga som kom tilbake..

Skrevet

Sånn vondt i lysken har jeg hatt, og det var bekkenlåsning. Kan jo hende du har stivnet litt til inni der? Det kan hjelpe å strekke litt, ellers så høres du ganske fødeklar ut og da går det vel snart over likevel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...