Gå til innhold

Alvdal saken!!!!

♥Mammsen&3prinsesser♥

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner sinnet koker i hele kroppen min over denne saken pågående i Alvdal der små barn har blitt seksuellt misbrukt på det groveste av foreldre, naboer, stefar etc!!!

Hva i helvete er det som får et menneske til å gjøre slikt med et barn!!!

Hvilken rett har voksne mennesker til å påføre små barn slike lidelser!!!

Så på toppen av kransekaka går Alvdal mor ut å mener hun har vært en god mor!!!

Nei, en god mor beskytter sine barn, en god mor gir de en trygg oppvekst å lærer de å vise omtanke å kjærlighet ikke redsel!

Om ikke disse menneskene får lovens strengeste straff så sier det atter en gang mye om rettspraksisen i Norge!!

For hva kan det ha seg at pedofile får mildere straffer enn svindlere såvel som andre!!

*Kjenner jeg blir så infernalsk forbanna at måtte få litt utløp her*

Nemli....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142776883-alvdal-saken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja jeg blir så forbanna at det KOKER inni meg, og blir kvalm, og får lyst å gråte på vegne av de stakkars uskyldige barna som ikke har bedt om å bli satt til verden av sånne monstre!!!!

Forstår ikke hvordan en mor kan gjøre sånt mot sine barn, som hun har bært i magen sin, født og ammet og sett dem vokse opp.

GRUSOMT!

Blir såååå forbanna at det finnes ikke ord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får lyst til å hente barna med hjem og gi de omsorg, trygghet, mat, klær og ALT som skulle være en SELVFØLGE at barn fikk!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142776883-alvdal-saken/#findComment-142924975
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...