Jente.18 Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg hadde en abort når jeg var 15, og jeg vet ikke om det kan ha skjedd komplikasjoner som gjør at jeg ikke kan bli gravid, noen som vet noe om dette?
snuppo Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 det samme har jeg tengt litt på. hadde ne selv da jeg var 16, nå er jeg 30. prøvd lenge?
Jente.18 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2011 I ca et halvt år bare men.. Lurer allikevel! Tørr ikke dra til lege, og være redd for å få beskjed om at jeg ikke kan få unger..
kei80 Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Det pleier oftest å være infeksjoner som gjør at man ikke kan bli gravid etter en abort.Slike infeksjoner blir man ofte veldig syk av fort.Så er nok ikke noe i veien for at du ikke kan bli gravid.Men det er ikke vanlig å bli gravid på 6 månder.Det mest vanlige er å bli gravid innen 12 månder Bruker du el tester for å sikkre deg så godt du kan?
Jente.18 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2011 Ja jeg skjønner når jeg var 15 så var det bare helt tilfeldig under en "one night stand" pluss at jeg brukte p piller, så jeg var jo helt ute av meg. Så trodde kanskje det skulle være like enkelt nå.. Men det var det altså ikke. Jeg bruker ikke el tester eller noe, jeg bare regner sånn ca, også har vi sex noen dager på rad for å være på den sikre siden. Men som sagt så tok jeg testen for tidlig så skal prøve igjen om ikke mensen kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå