<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jenta mi driver å vegrer seg litt for puppen. Tenkte kanskje det kan være fordi melken smaker litt annerleds? Fikk tilbake mensen på søndag og det startet rundt da tror jeg. Flott om noen har peil på dette og hva bør jeg gjøre? Går det over med denne vegringen? Hun er bare så vidt 3 Mnd gammel.
gulterkult Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 AHA! Dette har jeg jo lest om for lenge siden men helt glemt, og når du nevner det så gjorde nok mitt barn det! Tror jeg har hatt mensen to ganger, og det var rundt de tider puppen ble uinteressant. Så han sluttet helt. At jeg ikke koblet det, jaja... Prøv å være litt obs da vet du, så kan du jo kanskje gi flaske innimellom.
Bellbaby Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Ja, jeg opplevde det med førstemann og nå også mini.. og er skikkelig lei meg for det. Med førstemann kom mensen tilbake da han var 8 mnd, og han ville ikke lenger ha pupp. Mini er 6 mnd gammel og jeg fikk mensen tilbake på søndag (jeg også..), og nå vil han ikke ha pupp. Han bare leker og biter og snur seg andre veien, og jeg kjenner jeg ikke er klar for å slutte å amme. Vi har kost oss så veldig med ammingen, men nå må jeg kanskje bare gi opp. Produksjonen har gått ned drastisk siden søndag! Pumpet i hele går for å få en pekepinn på mengden som er igjen, og fikk bare ut tilsammen 120 ml på hele dagen. Mitt problem er at han ikke er så glad i morsmelkerstatning heller, han drikker det men ikke så mye som han burde. Så nå blir det minimalt med melk i løpet av dagen.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2011 Så utrolig kjipt! Jeg føler det skjærer skikkelig i hjerterota at hun vegrer seg, men hun spiser når hun er veldig sulten så hun får i seg noe. Har tatt opp fryse mm nå som jeg skal prøve å gi henne i kveld og se om hun er mer sulten. Jeg gir IKKE opp,og håper hun er tilbake som vanlig når jeg er ferdig med mensen. Får håpe du får fortsette å puppe du også, er jo så enkelt da:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå