Gå til innhold

Vektoppgang av pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at noen går opp i vekt av pergo,er det vanlig og har det skjedd med deg?

Skal begynne med pergo neste mnd også driver jeg å slanker meg så greit å vite..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått to kurer pergotime føre nyttår og merket ingen forskjell.

Skrevet

Takk for svar!

Så bra...krysser for at jeg er så heldig også:))

Har gått ned noen kilo, så hvis man går opp igjen vet man jo hvorfor da iallfall...;-P

Skrevet

Hei :)

Jeg gikk på 6 kurer, 5 doble kurer og 1 trippelkur, la på meg ca 4-5 kg, merket ikke noe de to-tre første kurene, men plutselig så var kiloene der, så greit å være obs på det ja. Ei venninne av meg gikk opp 7 kg etter bare 2 kurer, det er nok uansett veldig individuelt, noen merker ingenting, andre eser ut, hehe ;)

Ble forresten gravid 4 mnd etter siste trippel-kur, skulle videre til IVF men så greide vi det helt på egenhånd, og denne gangen ser det ut til at det går bra, er 24+3 i dag :)

Lykke til da ;)

Håper du slipper å være her inne altfor lenge nå og at spiren sitter snart!!

Klem fra en gammel sliter som fortsatt følger litt med på Bli gravid, spiren satt på 30 pp gitt ;)

Skrevet

Hei ☆Meg og lille snuppis☆030511♥

Husker deg jeg og så morro at spiren endelig satt...godt å se noen slitere få oppleve den belønningen det er å bli gravid etter lang tid! Flott tid du har å få barn på også da,har selv en født i mai og en herlig tid! :-)

Da forbereder jeg meg på en vektoppgang,er vel normalt det også da,men kan vel komme an på hvor mange runder med pergo en tar.

Ønsker og håper spiren snart sitter her også!

Kos deg masse med magen i tiden fremover..:-)

Skrevet

Hei igjen Make№4,14pp :)

Tusen takk, ja endelig lyktes det og som jeg gleder meg til å bli tobarnsmamma til våren. Mai blir nok en fantastisk flott tid ja ;)

Ellers følger jeg jo jentene på tråden "oss over 30" som jeg har vært med på i over 2 år, ikke så mange av de gamle kjente igjen her inne og godt er jo det at de har kommet seg videre, men er jo fortsatt noen nick her inne jeg følger med, bl.a deg, hehe :)

Håper du lykkes snart!!!

Stooor klem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...