Gå til innhold

Ektrem vond rygg! Andre?

Anbefalte innlegg

Har ekstremt vondt i ryggen, rett over rumpa. Andre som har det? Sliter ordentlig med å være full dag på jobb. Jobber i matvarebutikk og er masse springing og bæring. Har post i butikk i tillegg. Noen som har råd? Lurer på å gå til legen å få halvert arbeidsdagen min. Jobber 7-4 mandag til fredag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142775934-ektrem-vond-rygg-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det. Tenkte at det var vanlig og gjorde ikke noe med det, så begynte det å gjøre vondt ved skambeinet også pluss at ryggen ble verre. Legen mente det var bekkenløsning og sendte meg til fysioterapeut.

Nå har jeg forbud mot å gå mye, og er 20 prosent sykemeldt.

Ikke spesielt gøy.

Vet ikke om det er det du har da, men du burde nok få deg en legetime.

Kan godt være en begynnende bekkenløsning. Jeg var plaget med rygg og bekken forrige sv.skap, denne gangen har jeg heldigvis ikke merket noe til det ennå (uke 21). Sist var jeg totalt ødelagt fra uke 20.

Legen sykemeldte meg 50% fra uke 20 og 100% fra uke 28 og ut. Heldigvis for det, hvis ikke hadde jeg sansynligvis ikke klart å fungere normalt etter bebisen kom.

Du må ta hensyn til deg selv nå, husk at det blir en travel hverdag etter graviditeten også. Og som legen min sa: "40 uker i løpet av et helt liv er ikke lenge, deg selv og babyen din er faktisk viktigere enn jobben din. Jobbe kan du gjøre senere."

JA! Jeg har hatt ekstremt vondt i ryggen, og det var så plagsomt at jeg omtrent begynte å grine av frustrasjon.. Men det kommer mer om morgenen og kvelden nå, og har vondt i skambeinet også..

Så det er flott for meg, siden jeg jobber bare kveld :/

Annonse

Det går ann å få bekkenløsning så tidlig, selv om det vanligste er å få det etter uke 20. Sist merket jeg det i uke 15 og denne gangen merket jeg det allerede 5 dager før ikm!

Pass på deg selv. Jobben er IKKE viktigst nå.

Det kan også være bekkenlåsning. Dra til legen og be om rekvisisjon til fysio og få en diagnose der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...