Puppemamma Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hvordan har dere gjort det for å få i baby tran? Jeg leste et innlegg her en gang om noen som tok hull på trankapsler og ga fra dem, hvordan har dere gjort det ? Gutten min er 4 uker nå så får vel begynne med litt tran..
Grateful mom Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor skal man gjøre det på den måten egentlig? Vi gir fra skje når hun ligger på ryggen, er så lite i begynnelsen likevel, bare noen dråper.
Topo Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg gir vitamin D dråper til junior i stede, veldig greit å dosere.
Puppemamma Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2011 vitamin D dråper - smaker det kanskje litt bedre??
soleia Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 D-vitaminane er løyst i kokosolje, som er ein meir nøytral smak. Smaken av tran kan nok babyen lære seg å like, men det blir iallefall mindre ekle gule gulpeflekkar på kleda. Tran er umogleg å få vekk og har øydelagt fleire av storebror sine klede, så eg brukar d-dråpar i starten med nr 2.
mammatetogansketette:)) Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Uff, hørtes ikke særlig ut... tenk om man glipper, og av en eller annen grunn babyen får kapslen i halsen... er vel hysterisk jeg sikkert, men dog.. Kan bruke sprøyte, skje eller tåteflaske- tut istedet. Altså da tran fra flaske:)
Steget Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Det er veldig greit å gi tran fra sprøyte. Vi gir tran når hun ligger bare i bleia på stellebordet. Lite søl og ingen flekker på tøyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå