Gå til innhold

Er så lei av å ha store pupper. De henger ikke det er ikke det men jeg vil være søt og nett ikke puppeguri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker str 70E og ønsker meg en B cup

Skrevet

Så ta steget og ta en brustreduksjon da. Verre er det ikke. Men om de klarer å gjøre dem til B cup er ikke sikkert. Det er vel ikke valgfritt hva du ender opp med.

Skrevet

Typen nekter og jeg tør vel egentlig ikke ta steget selv heller. Jeg har nok sikkert et luksus problem som ikke er fornøyd med pupper de fleste ville dødd for å ha.

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt :o)

Har selv digre frontlykter som er umulig å skjule. Tar det med humor og prøver å gjøre det beste ut av det - litt artig er det når folk blir overraska over at jeg har hjerne i tillegg til pupper....

Jeg skal ta brystreduksjon så snart jeg er nede i en narkosevennlig vekt. Gleder meg til å slippe verkende rygg og vonde skuldre! :o)

Skrevet

70E er ikke noe stor deal nødvendigvis. Jeg er 70D/70DD og har små pupper...Min 7 årige datter utbrøt i dusjen en dag,- "mamma, hvorfor har du så små pupper?" og i sports_bh, og andre BH-er uten cup-str så bruker jeg small/medium.....Så antar du må opp i medium....

Cup-størrelsen er avhengig av omkretsen rundt, så mens en 80E er store pupper så er ikke 70E det...Det tilsvarer 80C som er gjennomsnittspupper. Hva min søster bruker, som har helt ok pupper, som kan se små ut i en "form-BH", men som kan vise skikkelig kløt i en push-up med ekstra "fyll".......

Men det er greit og ønske seg mindre pupper. Jeg er fornøyd med mine små, kunne ønske de var litt mer spretne, men er redd for at silikon ville gjort de for store, rett og slett. OG et brystløft er dyrt og veldig risikofylt, så jeg får bare trene brystmuskler og håpe på stopp i forfallet :o) I mellomtiden får du lete etter typer BH-er som former puppene og uten ekstra fyll. Evt gå med sports-BHer..Det finnes mye fint der også, som passer under fest-topper til og med.Særlig de med "bryterrygg" er perfekt for de toppene som har bryterrygg eller i stedet for stropper over skuldre har stropper opp mot halsen..Om du skjønner hva jeg mener :o)

Skrevet

Sånn er livet - man får det ikke alltid som man vil! Da må man enten gjøre noe med det eller lære seg og leve med det!

Har selv stooore pupper (75F), og prøver å manne meg opp til brystreduksjon. Må bare bli ferdig med unger og amming osv først, så resultater blir best mulig.. ;-)

Skrevet

jeg har store pupper ihvertfall. Mulig jeg er litt større rundt enn 70. Mine pupper er som en stor appelsin. HI

Skrevet

Fostår deg godt. Selv har jeg små B. Det er deilig, trenger ikke en gang bruke BH om jeg ikke har lyst. De henger uansett ikke. Jeg har aldri ønsket meg dem større.

Kan du ikke prate litt med mannen din om det. Kan jo hende dere kan komme til et greit kompromi på C eller noe, selv om det selvfølgelig er du som må ha siste ordet når det gjelder din kropp :-)

Skrevet

Tro meg - en stor appelsin er ikke stort i puppeverden! Men at du har større pupper en snittet (i forhold til resten av din kropp) er det vel liten tvil om!

Jeg klarer ikke å dekke én av puppene mine med hendene. BEGGE hendene samtidig! Tragisk store!! Sukk......

Skrevet

Jeg er heller ikke glad for store pupper, tar en brystreduksjon med løft til våren :-) Vil kunne ha på sommertopperr uten å se vulgær ut, samt slippe panser-BH.

Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Selv er jeg lang og slank og har så godt som ikke noe pupper.

Jeg synes selv jeg kler topper som er litt utringet, ser søtt og nett ut på meg. På en med store bryster kan kanskje samme toppen se litt "vulgær" ut.

Selv liker jeg ikke å gå med korte skjørt etc. Føler at det ser ut som jeg prøver å ose av sex fordi jeg har så lange slanke ben. Har mange ganger tenkt at jeg skulle ønske jeg hadde litt kortere og fyldigere ben:)

Men vi er jo forskjellig, og jeg tror egentlig vi skal være glad for det. Ingen av oss kan jo være alt (både store og små pupper, lange OG korte ben osv)

Skrevet

Jeg har stoooore pupper; bruker 85G. Vurderer reduksjon; tror ikke jeg trenger å argumentere med legen om å få det dekket av trygden.

Skrevet

Mannen din skal ikke få nekte deg hvis du ønsker reduksjon! Din kropp!

Skrevet

Jeg har 80G og cluet er gode Bher.

I tillegg kan jo de som er slanke men med store pupper som har problemer med å finne topper/klær ta en titt på www.bravissimo.com

Der er det klær for nettopp dette problemet.

har lenge tenkt på brystreduksjon men arrene, selve operasjonen osv er ikke noe for min del.

Mot muskelsmerter nakke ol kan trening gjerne hjelpe og hvis man er overvektig, vektnedgang.

Og ikke minst, gode BHer...

Skrevet

Herregud for en hjernedød mann.

Han kan da ikke bestemme om du vil bli kvitt tyngde foran? Finnes ikke større egoister enn slike menn.

Selv har jeg små faste pupper, A-cup. I graviditeten gikk de opp til B. Og nå som jeg ammer har jeg pamela-pupper i mine øyne. ( ca C )

Jeg synes de er tunge og vil ikke ha silikon i fremtiden:p

Gleder meg til de går tilbake til normal størrelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...