Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har i de siste dagene hatt ganske intense smerter i halebeinet, et slags press liksom som jeg ikke har kjent før. Har problemer med både å ligge og sitte. Har dette noe med bekkenløsning å gjøre? Fra før har jeg smerter i lysken, litt helt nederst i korsryggen og på "utsiden" av bekkenet, spesielt om nettene, er det vanlig å ha mest bekkensmerter om nettene? Trodde det var vanligst ved bevegelse jeg..:/

Er i uke 31.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142775244-smerter-i-halebeinet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Jeg fikk vondt i halebenet og etterhvert nesten "treningsverk" i rompeballene. Det kom visst av overanstrengte setemuskler som kompenserte for at jeg ble mere fremtung. Jeg gikk til fysioterapeut og fikk tøyd dette ut. Du kan også prøve å tøye ut setemusklene selv. Har gjort det når smertene har kommet tilbake. Enkleste med mage er å ligge på rygg. Dra opp kneet ut mot siden, samtidig som du tar tak i foten med motsatt hånd. Press så foten og kneet oppover.

Jeg hadde også bekkenplager, men ikke "bekkenløsning" i følge fysioterapeuten (har bare hatt vondt for å gå siden uke 20, men måttet betale selv for behandling).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...