sykkelpumpe Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Vi skal parkere på langtidsparkering. Synes det er kjipt og stå der og vente på Shuttlebuss og ikke vite noe. Fant bare ut at den går minst hvert 15 minutt. Hvordan fungerer dette egentlig? Er det noen som har prøvd Dalen parkering? Er det noe tess? Vi må for øvrig være på flyplassen kl 05.30...
mamman til to gutter Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Vi har parkert på Dalen og vært fornøyd, men her er et eksempel på at ikke alle er fornøyd... http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5227938.ece Hvis du søker på Dalen parkering på rb.no, så kommer det også opp flere andre artikler med eksempler. Vi kommer nok ikke til å parkere der når vi snart skal ut å reise...
kråkemamma Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 shuttlebuss hver 15 min er ikke så ille. om du parkerer i nærheten av busstoppen så ser du om bussen drar ifra deg eller ikke. så slipper du å stresse om en buss akkurat har gått. Europark har også døgnåpen service. det var kjempebra når vi kom dit etter juleferie, minus 18 , en sulten gutt og en bil som ikke starta. 10 min etter vi ringte etter hjelp starta de bilen
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Hvis du har små barn anbelfaler jeg P10. Det er dyrere, men absolutt verdt det hvis barna dine er veldig små! Shuffelbuss er utganspunktet helt greit og fungerer bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå