Gå til innhold

Er dette maserier eller lette rier? Erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har fleire netter vore plaga med at magen er knall hard, egentlig heile natta. Ikkje dom bed kynnere, av og på mjuk og hard.

Har også smerter heilt nede i korsryggen, press, og trykk og som noko strammer seg sammen. Da er ikkje veldig vondt, men nok til at eg ikkje får sove og blit liggende å rugge litt for å lettet smerten. Da hjelpe ikkje.

Har hatt dette i sammenheng med orgasme, sex og stresset dager. Kanskje eg blir moden?

Er 37+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner litt om maseriene jeg hadde med første.

Nesten ikke noe på dagen, men om natten var det kul umulig å sove. Når jeg endelig trodde det var noe på gang så stoppet de 30 min-1time..

Kan være en del av modningsprosessen og, jeg har hatt det denne gang.

Hjelper å ta en paracet ofte :)

Skrevet

Har akkuratt det samme og er så lei... er 38+3 idag og ingen fødsel enda. Sliter med å sove, og med ei lita ei som våkner kl 07 hver dag er det meget frustrerende å tro at fødsel skal starte hver natt ;)

Trøster meg litt med at en del av jobben allerede er gjort når det endelig startet for fullt.

Skrevet

Har hatt det sånn i over en uke. Er 38+1. Men jeg får det heldigvis mest på dagen, også dabber det av på natta. Kommer mer etter modningsakupunktur og sex, så tror at det gjør en god modningsjobb. Men det er kjipt å gå sånn og vente og tro at det skjer noe. Jeg har allerede vært på føden og trodd at det starta. Kommer jo hvert 4-5 minutt i mange timer noen ganger. Men jeg husker jo at de ekte riene var MYE vondere, og kjentes ut som et belte som strammet seg over hele magen liksom.

Lykke til! Håper vi får ordentlige rier alle sammen!

Skrevet

Jeg har det også sånn. Har 2 dager til termin og maseriene starta 30/12. Mest på kveldene og natta, men på dagtid kan det være helt rolig. Bare venter på at det skal bli mye vondere nå. Vil se gutten snart :)

Skrevet

Dette er ikke maserier, men kraftige kynnere for å modne livmorhals på forestående fødsel!

Maserier er rier som er ekstremt smertefulle uten at de fører til noe som helst. Det er noe som kan oppstå under åpningsfasen ved fødsel og de bare sliter ut mor uten at man oppnår mer åpning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...