Gå til innhold

Måleskjeene fra hipp 1 og hipp 2.... de ser ulike ut, men rommer de like mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat begynt med hipp 2, og la merke til at skjeene ser annerledes ut.. men det kan jo hende de rommer like mye forde.. har jo så mange skjeer som jeg har spart på fra hipp 1 pakkene! Kan jeg ikke bruke disse lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at 2erskjeene rommer mindre enn 1er-skjeene! an skal jo ha flere skjeer pulver per ml vann på Hipp 2 også. Har ikke 2er her for å prøve. Men ta en 2er-skje med pulver og hell det over i 1er-skjeen og sjekk om det er like mye! :)

Skrevet

Hehe hvorfor tenkte jeg ikke på det.. ;) Prøvde nå, og du har helt rett, nr 2 rommer mindre enn nr 1 :)

Kjipt, da får jeg bare kaste alle nr 1 skjeene som jeg har spart på ;)

Skrevet

trenger jo ikke ta vare på alle skjeene. man får jo ny i hver pakke :) hehe.. men er jo også noe med at nr 2 er mer mettende enn nr 1, har jeg hørt..

Skrevet

Ja jeg vet jo at man får ny i hver pakke. Men jeg lager mme fersk, dvs at vannet i flasken er varmt når jeg heller oppi pulveret, og da kommer det litt damp inni skjeen, som gjør at for hver skje jeg tar oppi, henger mer og mer pulver fast inni skjeen. Derfor liker jeg å ha en ny skje for hver skje som skal oppi flasken. Derfor har jeg spart på de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...