Gå til innhold

Dager igjen?? 12/01-11

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det 23 dager igjen :)

gleder meg så sinnsykt mye :)

men akkurat i dag er jeg faktisk ganske glad for at lillegutt ikke har kommet ennå.. for i dag har jeg OPPKJØRING!!! på bil!! :)

stusslig å være 23 år uten førerkort.. så jeg håper virkelig jeg kan dra hjem med det i dag!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 dager til termin!

Lykke til med lappen! Fikk ikke førerkortet før jeg var 25 selv. Hadde aldri hatt bruk for det ettersom jeg for det meste bodde midt i en by og var singel.

Med en gang jeg fikk mann og barn måtte jeg skaffe meg førerkortet.. Veldig praktisk med bil når man har barn..

Skrevet

17 dager...

Skrevet

-1 dag, så da er vi på den morsome overtiden.. Blæ....

Skrevet

79 dager! Og godt igang med "nesting"! Føler fokuset skiftet litt etter nyttår... Nå er det baby dagen lang! :)

Skrevet

Samme som vinterbarn2011 - 17 dager igjen!

Lykke til med lappen!

Skrevet

79 dager! Og godt igang med "nesting"! Føler fokuset skiftet litt etter nyttår... Nå er det baby dagen lang! :)

Skrevet

45 dager igjen til termin.

Skrevet

40 dager igjen, og endelig høygravid.. Nå er det bare å telle dager til termin. :)

Lykke til med lappen!! =)

Skrevet

13 dager igjen! Håper det bare ikke blir overtid!!!

Skrevet

2 dager på overtid.. ikke så veldig mye, men meeeeeer en nokk! ;-)

Skrevet

6 dager over , og det er kjedelig å sitte her å vente.

Med første mann gikk vannet på den 6 dagen over og det ble ks på den 7 dagen..... så jeg sitter her å håper , men ingenting skjer:((

Skrevet

35 dager igjen :-) Lykke til med lappen ;-) Tvi tvi ;-)

Er selv 24 uten lappen :-P Har oppkjøring 9 februar og har termin 16 februar :-P :-O

Blir spennende og se om jeg må utsette eller sitter sprekkferdig bak rattet under oppkjøring :-)

Skrevet

80 dager igjen! Skulle ønske det var 8 ;)

Morkaken ligger foran åpningen, så hvis den ikke flytter seg veldig snart nå så blir det KS i midten av mars. Dvs kanskje "bare" 65 dager igjen, hehe..

Lykke til med oppkjøring i dag, du er jammen tøff! Hold oss oppdatert da;)

Skrevet

32 dager igjen idag. 36 fullfåtte uker imorgen og jeg vil være såå fødeklar (har vært ulåtmodig i 2 uker nå, men ikke helt fødeklar :P).

Skrevet

Spennende, masse lykke til på oppkjøring!

Jeg har 75 dager igjen, tida går utrooolig sakte, men samtidig skremmende fort. :P

Skrevet

60 dager her :) Lykke til med oppkjøring :))

Skrevet

86 dager! Min første dag her på 3. trimester :) Venter gutt nr. 3.

Skrevet

Her er det 26 dager igjen, syns det går sakte nå...

Lykke til med oppkjøringen :)

Skrevet

28 dager igjen her :)

Lykke til med oppkjøringen! Jeg kjørte også opp når jeg var høygravid med 1. barnet vårt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...