Hønemor ___ Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hei! Har jo lest her at flere "merker" når de blir gravide i form av at det er vondt og evt litt blødning... Jeg hadde sex overigår , dagen etter fikk jeg skikkelig tak nederst i magen par ganger ... det var så vondt at jeg bøyde meg . Men det gikk fort over. Og i hele går kveld hadde jeg mens murring og bittelitt rød utflod men bare så det syntes litt på papiret . Jeg skal ikke ha mensen før til helgen og jeg pleier egentlig å ikke ha 28 dagers syklus.. går gjerne noen dager over det igjen . så det er ikke umulig at jeg har hatt eggløsning nå for den blir jo også forsinket når mensen er det . Syntes det også er rart at jeg får mensen nå, det er litt tidlig. Men syntes jo det er litt rart å skulle evt merke en graviditet ???
Lollo83 <3 Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har en del murringer i magen sånn innimellom fra et par dager før el og til tr kommer. Noen ganger merker jeg det bare litt, mens andre ganger er det skikkelig vondt, nesten så det river i magen. Foreløpig har det ikke vært graviditetstegn, men håper jo på at det en dag skal være Kan også være du har hatt en festeblødning da.. siden det kom litt rød utflod. Men trenger ikke bety noe heller. Jeg hadde en liten blødning (rødbrun utflod) 1,5 uke før mensen kom forrige mnd. Hvis du har litt ustabile sykluser kan det ha vært eggløsning også. Vanskelig å si. Nå til helgen du skal ha tr eller? Du får kanskje ta deg en test da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå