LulaMed5 Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 nei, men jeg brukte sea-band fra apoteket. De trykker på "kvalmepunktene" nederst på underarmen. Med 3 tette svangerskap og ekstremkvalme med alle 3, så var det disse båndene som redda meg:) klem fra ei som vet hva det vl si å være kvalm!
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Takk for svar:) Går med slike bånd hele tiden. Føler ikke at noe hjelper..
tromsøjenta Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Jeg var VEEELDIG kvalm og prøvde mye forskjellig, bl.a. akupunktur. Startet ikke med det før i uke 16 ca. Hadde gått å ventet på at kvalmen skulle gi seg av seg selv, men det skjedde jo ikke. Ble gradvis bedre etter ca 7 behandlinger, men ble ikke helt bra før babyen var ute. Kastet opp til ca uke 33 og var konstant småkvalm og hadde dårlig matlyst til fødselen... Vet jo ikke helt om det var akupunkturen eller om jeg hadde blitt bedre uansett. Armbåndene hjalp en stund (i ca uke 7), men sluttet å virke ganske fort. Trodde bringebærbladte hjalp, men det sluttet også å virke. Ingefær hjalp ikke. Det hjalp ikke å spise litt og ofte. God bedring!
2010 Mammaen Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Jeg gikk til akupunktur! Funket skremmende bra ;-) Etter første behandlig ble det så bra at jeg lurte på om jeg fremdeles var gravid... Etter noen dager ble det verre igjen, så ny behandlig og så bra igjen. Gikk vel 4-5 ganger fra uke 7-10 og det var det :-) Superfornøyd!
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Samme som deg tromsøjenta, så venter jeg på at det skal bi bedre... Ingenting funker, ikke små måltider, ingefær, bla bla bla... Drittlei! KJempebra at det virket for deg 2010mammaen og mailykkeliten, tror jeg syns d er verdt å prøve!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå