Gå til innhold

Noen som prøvde homeopati/akupunktur ved svangerskapskvalme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men jeg brukte sea-band fra apoteket. De trykker på "kvalmepunktene" nederst på underarmen. Med 3 tette svangerskap og ekstremkvalme med alle 3, så var det disse båndene som redda meg:)

klem fra ei som vet hva det vl si å være kvalm!

Skrevet

Takk for svar:) Går med slike bånd hele tiden. Føler ikke at noe hjelper..

Skrevet

Jeg var VEEELDIG kvalm og prøvde mye forskjellig, bl.a. akupunktur. Startet ikke med det før i uke 16 ca. Hadde gått å ventet på at kvalmen skulle gi seg av seg selv, men det skjedde jo ikke. Ble gradvis bedre etter ca 7 behandlinger, men ble ikke helt bra før babyen var ute. Kastet opp til ca uke 33 og var konstant småkvalm og hadde dårlig matlyst til fødselen...

Vet jo ikke helt om det var akupunkturen eller om jeg hadde blitt bedre uansett. Armbåndene hjalp en stund (i ca uke 7), men sluttet å virke ganske fort. Trodde bringebærbladte hjalp, men det sluttet også å virke. Ingefær hjalp ikke. Det hjalp ikke å spise litt og ofte.

God bedring!

Skrevet

Jeg gikk til akupunktur! Funket skremmende bra ;-) Etter første behandlig ble det så bra at jeg lurte på om jeg fremdeles var gravid... Etter noen dager ble det verre igjen, så ny behandlig og så bra igjen. Gikk vel 4-5 ganger fra uke 7-10 og det var det :-) Superfornøyd!

Skrevet

Samme som deg tromsøjenta, så venter jeg på at det skal bi bedre... Ingenting funker, ikke små måltider, ingefær, bla bla bla... Drittlei!

KJempebra at det virket for deg 2010mammaen og mailykkeliten, tror jeg syns d er verdt å prøve!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...