Gå til innhold

Hva synes dere om at ei på snart 26 år går i skate klær? baggy jeans hette gensere tank topper og skate sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns folk må få kle seg i det man ønsker selv,. jeg hadde reagert om min mor som er 45 eller bestemor som er 70 hadde gått i slike klær men er man ung så burde man få gå i det man ønsker selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger også litt igjen i "ungdommen" når det gjelder klær, så har også en hang for baggy jeans, tanktop, boxer og sneakers. Jeg er 32, så jeg er jo skikkelig gammel i tillegg:(

Hettegensere synes jeg ikke er så fint lengre, men har hatt min andel av slike hettejakker, ja.

Jeg vil gjerne legge om til mer "voksen" stil, men jeg føler meg så teit når jeg er kledd slik! Veske, høye hæler, ballerinasko, skjerf, cardigans o.l klarer jeg bare ikke, føler meg som en dragqueen:-( Jeg er slank, men har litt muskler og tatoveringer, så føler jeg må ha en sporty look, har alltid følt meg rar om jeg ikke er kledd sporty, selv om jeg vet det bare sitter i huet på meg. Ble aldri kledd opp eller pyntet som liten jente, så jeg har rett og slett aldri vært vant til fine klær. Jeg var hun som alltid gikk i joggebukse og collagegenser/t-skjorte, det er jegvel fortsatt, men fant ut at baggy jeans var litt mer "pynta". Håpløs er jeg, haha.

Det verste er, at jeg ser kjempebra ut i pene klær, men jeg føler meg som ei jåle, så jeg holder meg til det trygge, gamle. Blæ, jeg trenger også stylist-/hobbypsykolog-hjelp!

Så, om du bare er 26,så synes jeg du kan bære den stilen litt til, men ikke bli for "stuck", da ender du opp som håpløse meg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...