Gå til innhold

Mister jeg nå??? ;-((

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..

vet litt hvordan du har det, er kjempetungt med uvisheten. Jeg begynte å blø (rant i doen) mørkt blod for 2 uker siden. Hadde ingen smerter, men var sikker på at det var en MA. Dro på legevakten, samme kveld, og ul neste dag. Var også ca 6 uker da. Der kunne de ikke si noe sikkert. Jeg fikk beskjed om å vente noen uker, for så å skjekke i gjen. Heldigvis stoppet blødningen etter 1 dag. Men for to dager siden, begynte jeg å blø mer enn noen gang, også mørkt blod. Var hver gang jeg var på toalettet og måtte bruke truseinnlegg. Jeg så mørkt på det. Jeg orket ikke dra til legevakten for jeg skulle faktisk på kontroll ul dagen etter (altså i går)..Du kan si jeg var overrasket når jeg på UL så et bankende hjerte helt tydelig!! Jeg blør enda, men de tror det er fra slimhinnene. Så blødninger kan være ufarlig, selv om det er ekkelt å ha de :-) Jeg skal på ny kontroll (ul) om 2 uker. Føler meg godt i varetatt. Lykke til :-)

Jeg hadde brun utflod som begynte rett etter jeg fant ut at jge var gravid. tok en ul og gynekologen mente at det var 30 % sjangse for at skulle gå bra. Gikk på ny ul som jeg bestilte selv etter 4 dager. Da slo hjertet. Den brune utfloden varte i hele 3 uker. Var også bittelitt ferskt blod, men på ul så de at det var en blodannsamling i livmorhalsen som holdt på å blø ut.

Ikke tenk det værste med en gang. De sier som regel at brunt blod er ufarlig, men det er litt både og. Jeg ville nok bestilt en privat ul (gjort det 3 ganger allerede dette svangerskapet) fordi jeg ikke klarer å gå å bekymre meg.

Krysser fingrene for at alt er bra med spiren din=)

Takk alle for svar ...

Det stoppet, heldigvis, er ikke kommet mer idag, var kun i "natt"... Håper d var d....

Har fått ny time hos Gyn,på man. Så håper jeg ikke begynner å blø...

xxx - krysser fingra ...

Heldigvis er det jo mer eller minde litt normalt da... PUHU ....

Annonse

Jeg har akkurat det samme, det har kommet og gått siden helgen, men i natt kom det mye... Litt småblødninger i tillegg, så nå bærer det av sted til privat ul kl. ett. En blir jo helt gal av dette her, selv om jeg leser om mange som har det - og at det det stort sett går bra. Jeg håper at det gjelder oss også :)) Lykke til!

Har hatt blødninger 2 ganger nå, og klart er jeg bekymret, urolig, stresset og lei meg. Men det har gått bra begge gangene. Nå er jeg sykmeldt med beskjed om å ta det med ro. Har bare så utrolig dårlig samvittighet overfor jobben, og sjefens reaksjon gjorde det ikke akkurat bedre...

Legen min beroliger meg heldigvis og tar dette på alvor. Så min erfaring så langt er at blødninger nødvendigvis ikke er farlige, men at man skal ta de på alvor.

hei Mille

Er du langt på vei?

Ja sjønner jeg godt.... Fikk time på mand først... så da er d bare å vente å se... Hvis jeg begynte å blø ordentlig så måtte jeg ta kontakt med legen min,håper jeg slipper... Men har ikke hatt noe blod til nå... Håper det forblir slik. <3

Håper det går bra meg deg og=) OG alle dere som har det samme =)

X X X

Hei igjen mam 85!

Etter mine beregninger er jeg akkurat 6 uker i dag, men nå har jeg nettopp kommet hjem fra ul-timen, og vet ikke helt hva jeg skal tro..

For gyn fant litt gammelt/ koagulert blod i skjeden, men ingen graviditet i livmoren?? Men g-testen ble (heldigvis) positiv, så da ser han at jeg ikke innbilte meg hele graviditeten hvertfall, føltes jo nesten slik :-P

Det er ikke meningen å skremme altså, men jeg ble egentlig mer forvirret enn noen gang nå.. Det KUNNE jo være at jeg var kortere på veg enn jeg tror selv, og at han ikke fant det (synes det høres rart ut egentlig...), så mest sannsynlig er det en tidlig SA. Ny kontroll i morgen, så da får vi se.. Håper jo veldig på at han tok helt feil, men ser at sannsynligheten er heller liten.... sukk....

Gyn bekreftet ellers mye av det som allerede står her, bl.a. om at brun utflod og små blødninger var helt normalt - men etter min opplevelse i dag er det greit å sjekke uansett!

Hvor langt på veg er du? Jeg skal krysse det som krysses kan for deg!

Hei Mille

Wow, kor sprøtt at det ikke var noe der :-O Må være en rar opplevelse.. :s Åsså er testen positiv...

Du er vel ikke kanskje gravid utenfor livmora??

Håper det går bra i morgen på kontroll....

Er vel 6 uker idag eller morgen... Har tatt 3 testa i løpet av 1,5 uke og alle er positiv :P Så får se på mandag hva gyn sier =) Krysser fingra...

Takk for det.... Håper d går bra m deg. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...