Gå til innhold

håper noen er våken og kan svare meg

Anbefalte innlegg

jeg er 18 uker på vei og fikk så vondt i magen under ribbena nå, jeg trodde det var fordi jeg har spist for mye idag og ble kvalm og nå såydde jeg litt men så bare brakk jeg meg og da gjorde det grusomt vondt i magen..

nå verker det bare litt men blir litt bekymret.. spesielt siden min mann ikke er hjemme, bare jeg og barna..

men han kommer heldigvis hjem imorgen da.

er dette noe jeg bare kan se an?

Fortsetter under...

Hei kjære deg:)

Tror ikke dette er noe å bekymre seg for.

Jeg har hatt slike smerter som du forklarer flere ganger, og alt står bra til med min lille.

Ble veldig bekymret første gang og ringte legen. Fikk komme til kontroll selv om han mente at det ikke var nødvendig. Alt var som det skulle:)

Du kan jo ringe legevakta hvis du er veldig bekymret, men de kan ikke gjøre noe siden du bare er 18 uker på vei. Dette fikk værtfall jeg beskjed om da jeg hadde en blødning i uke 17.

Lykke til, og sov godt inatt!:)

Hei :)

Ser du har fått et svar.. men tenkte bare svare deg uansett:)

Jeg har opplevd lignende smerter rundt denne samme tiden selv, flere ganger i uken.

Snakket med jordmor, legen og føden ang dette.

De beroliget meg med at dette var typiske vanlige smerter.

Jeg kjente slik press smerte, nesten som sterk "hold" på en måte.

Å de fagansvarlige sa dette hørtes ut som gallesmerter.

Altså, som oppstår feks etter du har spist deg mett, kanskje spist litt fet mat og diverse. Jeg syns ofte smertene kom uten at jeg hadde spist meg mett, eller akkurat spist. Men de sa det nok ikke var noen fare og ikke hørtes ut som noe jeg trengte bekymre meg over.

Håper du beroliger deg litt m svarene og sover godt i natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...