Gå til innhold

*******IKM UKE 6******

Husmor i jobb j08 + spire :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dat kom tante rød..fan!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh.. ja... Litt blod fekk eg på papiret no.. 2-4 dagar før forventa IKM. Det har aldri skjedd før, at TR kjem på ein tidligare dato enn mnd før. Blodet va heilt lyst (beklaga detaljar), og det er heller ikkje normalt for meg. Pleie å spotta 1 dag før blodet kjem, å då er det mørkt....

Kvalm og.. Ka skjer? TR på utur, eller kan det vera feste-blødning so seint ette EL??

Erfaringa noken??

Skrevet

Ååå.. du og, jeg blødde pittelitt i går og tenkte (beklager stygge ord) FAEN!! Men, så kom det ikke mer, så nå har eg begynt å lage meg forhåpninger igjen om at det sikkert bare er en festeblødning, og at jeg kan teste i morgen tidlig!!

Testet i går, men den va negativ!! Noen som vet noe om disse evt festeblødningene? Hadde SA for en måned siden i dag, så aner jo egentlig ikke når en mensen skal komme, eller hvordan den skal være. Tror jeg hadde EL tirsdag for to uker siden!!

Hater og vente, i alle fall når jeg eegentlig skulle hatt en liten baby inni magen akkurat nå!

Skrevet

Mine festeblødninger (som jeg har hatt i 3 svangerskap) har vært rosa på papiret 10 dpo, så det kan jo være det!

Er det noen som har noen symptomer??

Jeg har sørget for ikke å ha noen tester. På en måte veldig greit, men merker at symptomjakta tar helt av her :D

Skrevet

Jeg er 10 dpo i dag og da stakkars mannen min lagde middag ble jeg så utrolig kvalm av matlukten at jeg kastet opp :-S

Håper at det er et symptom og ikke omgangssyken... Føler meg skikkelig uggen, har vondt i korsryggen og har hatt menslignende murringer siden i hvert fall 5-6 dpo. Ømme bryster, men det har jeg som oftest alltid mellom EL og IKM.

Har hatt skikkelig PMS-plager en stund allerede...

Har testet med noen EL-tester, men de har variert så veldig i styrke at jeg ikke vet hva jeg skal tro.

Du da Gullis?

:-)

Skrevet

Jeg hadde vært hoppende glad for symptomer som det der :D! Vi er jo akk like langt i løypa og jeg kjenner ikke noe som helst. Kanksje litt småuggen men det er jeg alltid når TR nærmer seg. Har konstant fokus på puppene, snart så blir de ømme av at jeg går å klemmer på de i håp om at de er ømme. Tors og fre var jeg overtrøtt og slapp, fikk et lite håp, men det gikk over og kjærsten var sånn forrige uke så tror bare det var et lite sykdomsblaff. Har ingen tester så det er bare å vente! Har ikke den rette magefølelsen denne gangen. Har du :)?

Skrevet

Jeg har en sånn veldig "njaaa-magefølelse" (haha for et ord :-P). Det ene sekundet tror jeg virkelig at jeg er gravid, men det neste har jeg ikke noe håp. Men jeg vet for en gangs skyld at jeg faktisk har hatt EL (noe som er heller sjeldent), så har jo litt mer håp denne gangen...

Men dum som jeg er så har jeg testet litt med EL-tester, og det er vel mest resultatet på dem som får meg til å tvile... Selv om jeg ikke burde stole på disse i det hele tatt så lenge før IKM.

Blir spennende å følge med her på IKM UKE 6-tråden da...

Få/ingen symptomer kan jo også være et veldig godt tegn da ;-)

Skrevet

Njaaa er bedre enn neeeei magefølese! Temper du??

Er det billigstrimmel el tester?

Skrevet

Ja, jeg temper innimellom i hvert fall ;-) Ikke alle sykluser jeg orker hehe. Tempen har holdt seg stabilt høy etter EL nå, men den pleier ikke å gå ned før samme dag jeg får mens, så det er jo ikke akkurat et sikkert tegn.

Ja, jeg har litt for mange billigstrimmler liggende. De har variert sånn i styrke de siste dagene :-S faktisk sterkere streker på ettermiddag enn på morgenen. Men tror jeg skal slutte med de altså, for blir helt gal her hihi :-P

Skrevet

Jeg blir gal uten også jeg da om det er noe trøst :). Om du har hatt EL og tempen har steget bør jo EL testene være svake nå. Det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid sist. Fikk en ganske sterk strek sent på kvelden da jeg ikke skulle få en sånn strek, tok en g test og den var svaaak positiv ;) Har du ikke noen g tester også da?

Skrevet

Ja, jeg er jo rimelig sikker på at jeg har hatt EL, både pga positive tester og temp... Har tatt en progesteronprøve nå også, men tar jo litt tid å få svar på den.

Jeg tok en graviditetstest i går som var ganske så hvit. Har testet litt for mange ganger med el-tester de siste dagene, og noen har vært veeeldig svake, mens andre har tydelige streker selv om de ikke er positive...

Har g-tester liggende, men tenkte å vente et par dager til... Kanskje til og med fram til ikm som er onsdag eller torsdag. Men vi får se om jeg klarer å vente. Blir bare så sinnsykt skuffet når jeg får negativ :-/ Bedre at tanten dukker opp da faktisk.

Skulle tro jeg hadde lært litt nå etter så lang prøvetid, men neida, det er det samme hver pp, hehe :-P

Skrevet

Ja, holder med deg i å vente. Man blir tussete! Uansett hvordan magefølelsen er! Og kroppen er jo merkelig. Jeg ble gravid i nov, sluttet på cerazette 1.nov. Fikk "mensen" i slutten av måneden men en uke etter det testet jeg positivt. Men så mistet jeg det. Da hadde jeg i hvert fall kjempevonde pupper, var helt håpløs i humøret og trøtt..Nå er jeg bare håpløs i humøret :D . Derfor tror jeg ikke det har blitt noe...derav håpløs i humøret! Jaja, håper det ordner seg snart! Tester du med FF?

Skrevet

Haha, det er ikke lett å være prøver altså :-P

Trist at du mistet da :-/ hadde selv en kjemisk/SA ett eller annet (fant aldri helt ut av det siden jeg hadde en helt merklig syklus da)... Testet svaaakt positivt leeenge etter det jeg trodde var ikm, men så gikk det et par dager og jeg fikk en kraftig blødning, så gyn konkluderte med at det var nok en tidlig SA, evt en kjemisk graviditet, for hadde litt hcg i blodet. Symptomene den gangen var i grunnen de samme som jeg har nå, og det samme som jeg ofte har før TR, så med andre ord har jeg ikke peiling hehe.

Bruker FF ja :) Men klarer ikke logge inn der nå? Merkelig... Tror PC'en min er like sliten som meg :-P

Jaja, vi får bare krysse fingrene for at vi går over på 1.trimester veldig snart! =)

Skrevet

Japp! Det satser vi på! Merker det tar litt på humøret ...enda vi akk har begynt. SA gikk greit, tenker litt på det i blant nå ..hvor fint det hadde vært å snart være over i 2.trimester. Men det er jo sånt som skjer og som mange opplever så en må jo bare takle det

http://www.fertilityfriend.com/home/3340cd

Her er min link, du kan jo legge meg til når du kommer inn :)

Skrevet

Yes, jeg skal legge ut en link når jeg kommer inn/legge deg til (hvis jeg skjønner hvordan man gjør det da?) :-) Må få skrevet inn de siste dagenes temp også..

Charten din ser jo bra ut foreløpig da :)

Vi har en spennende uke foran oss nå da! Hvis ikke det har klaffet denne PP'en så skal vi i gang med Pergotime... Kanskje det er bare det som skal til ;)

Skrevet

Ja, eller så kan du gå på my home page og klistre inn http adressen hit så legger jeg deg til.

Charten min er helt ok men idioten meg har tempet over tungen, noe som selvsagt gir helt unøykatige tall, men jeg tror trenden stemmer for da jeg fant ut av det temper jeg riktig i tillegg. Men jeg har heller ikke samme oppvåkningstid. Men jeg fikk pos el test også så jeg tror i hvert fall jeg har hatt EL. Vi får se! :) Gøy å følge noen som er på samme dpo

Skrevet

My Ovulation Chart

http://www.fertilityfriend.com/home/325309

Virker en av disse? Jeg har så lite peiling på alt som heter PC og internett hihi :-P

I dag har tempen min steget igjen!! Uæææ. Skummelt. Jeg begynner jo faktisk å få forhåpninger :-S

Korsryggen min tror jeg prøver å drepe meg, og jeg har problemer med å stå oppreist... Pleier å ha vondt i korsrygg som PMS, men aldri sååå vondt. Føler meg ellers uvel og uggen... Så lurer jo litt på om jeg kanskje er syk og har tendenser til feber? Vanskelig å si.

Hvordan står det til hos deg da Gullis:) ??

Skrevet

Kikket litt på tempen din jeg og den ser veldig bra ut !!

Den har jo tatt det tredje hoppet ; )

Skrevet

Ja :-D :-S skummelt synes jeg... Har aldri opplevd det før så får vel se på det som et godt tegn, håper bare ikke jeg holder på å bli syk eller noe..

Skrevet

Charten ser super ut mamma i 2011! Spennende!! :)!! Krysser fingre!

Skrevet

Tusen takk Gullis:) :-D er bare veldig spent på hvordan tempen evt blir i morgen...håper ikke jeg er syk, men føler meg ikke vanlig syk heller så...

Skrevet

Jeg tok en test i dag, og den hadde en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak skyggestrek. Mannen så den også, så det er ikke bare noe jeg innbiller meg, men kjenner jeg skal vente litt med å ta imot gratulasjoner ;) Burde vel bli sterkere i morgen da? Skal til GU i dag - kan han se om jeg er gravid tror dere?

Det kjennes veldig absurd om den plutselig skulle sitte nå :) 7 pp.

Skrevet

og glemte å si at jeg har IKM engang mellom fredag og søndag.

Skrevet

Åååh! så spennende !!! DU hadde jo så fin temp kurve også!! Hadde feelingen!

Jeg finner deg ikke på FF lenger , kan du legge ut linken din igjen?

Skrevet

Så spennende Monalisa :) Det lover jo godt med en positiv test så tidlig.

Hvordan går det med deg Gullis?

Her her jeg fått de vanlige før-mensen-vondtene så har ikke så mye håp selv om tempen er veldig bra da... Fikk akkurat samme temp i dag som i går. Ellers pleier jeg å begynne å spotte 1-2 dager før mens, men har ikke sett noe til det ennå, så dette blir litt for spennende for meg :-P Er sååå fristet til å teste, men jeg SKAL holde meg i hvert fall til torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...