Gullis :) Skrevet 8. februar 2011 #151 Skrevet 8. februar 2011 Så spennende mamma i 2011!!! Jeg har liksom mistet venner på FF jeg! Idag! Men ikke rart for idag har jeg en typisk PMS dag hvor alt går galt og jeg så sinna ! Blir irritert for ikke noe og magen er klar for TR kjenner jeg ! Tempen har rast også så her er det ikke særlig håp. Er skuffa nå kjenner jeg. Hadde jo ikke troa men et lite håp. Tror ikke du skal ta de vanlige før mensen vondtene så alvorlig, husker fra mine svangerskap at jeg følte at mensen kom hvert øyeblikk hele tiden..og så lenge tempen er bra er det fortsatt håp Jeg heier på deg!
Fru Monalisa Skrevet 8. februar 2011 #152 Skrevet 8. februar 2011 Her er linken min: http://www.fertilityfriend.com/home/monalisa Gynekologen kunne ikke se noe med innvendig UL i dag, men det er vel ikke så rart. Han rådet meg til ikke å teste før IKM. haha, tenkte jeg - særlig at jeg greier det nå Så da er det vel bare å vente og se
Gullis :) Skrevet 8. februar 2011 #153 Skrevet 8. februar 2011 da har jeg deg fortsatt! Det ser bra ut ! Når skal du teste ?? (test ! test ! test! ! Har mistet troa her selv så nå heier jeg på andre istedet !
Tråddreper Skrevet 8. februar 2011 #154 Skrevet 8. februar 2011 Her trur eg håpe er ute denne mnd. Begynte å blø på søndag, 2-4 dagar før forventa IKM. Det har aldri sjedd før, so eg håpte det var fordi egget festa seg, men no blør eg på 3dje dagen, å då e vel det lite sannsynlig:( So det er vel berre å hoppa øve til IKM uke 9 el 10 debatten :S
Gjest Skrevet 8. februar 2011 #155 Skrevet 8. februar 2011 Så hyggelig å bli heiet på, Gullis :-D Jeg skulle jo absolutt ikke teste før torsdag, men nå var jeg så dum at jeg ikke klarte å vente... Den billigtesten ble blendahvit for å si det sånn... Men er jo bare 12dpo, og jeg hadde drukket mye vann + at det ikke var lenge siden forrige toalettbesøk. Har ekstremt vonde bryster nå, og skikkelig vondt i den ene eggstokken (?). Kvalm er jeg også, men det kan jo komme av så mye. Men foreløpig har jeg jo tempen å stole på da. Må nok teste igjen i morgen, men tenkte å ta en cb på morgenurin da.. skal nemlig på hyttetur med jentene i morgen kveld, så da hadde det jo vært greit å kunne ta et glass vin hvis den også skulle bli blendahvit. Heier fortsatt på deg jeg Gullis! Det er jo ikke over før TR kommer. Temper kan jo lure oss
Gjest Skrevet 8. februar 2011 #156 Skrevet 8. februar 2011 Æsj, med en gang man får negativ test kommer TR ja Har i hvert fall begynt å spotte, og det er ikke et godt tegn Så da skyldes kanskje den høye tempen sykdom... Jaja, får prøve å løfte hodet og tenke fremover. Nå skal vi nemlig i gang med første forsøk med Pergotime! På tide å gjøre noe mer drastisk nå for har vært prøvere siden sommeren 08 :-S aaaalt for lenge..
Lady`83 Skrevet 8. februar 2011 #157 Skrevet 8. februar 2011 Hei:) Jeg har vel ikm på fredagen jeg da... Ettersom jeg ligger en dag etter deg Gullis..? Pleier å få tr 14 dager etter el.. Fikk plutselig for meg at jeg hadde lyst til å teste idag, var jo neg. Men er ofte på do, og var bare 3 t siden sist, så kansje for tidlig (håper). Spent på tempen i morgen, da den gikk noe ned idag. Har egentlig lyst til å teste i morgen også.. Når skal dere teste? Første dagen idag jeg hadde litt på følelsen av at jeg kunne være gravid... noe små kvalm og ikke vanlige pms symptomer.. men tenker vel også at det ikke har funket denne perioden:(
Hønemor ___ Skrevet 8. februar 2011 #158 Skrevet 8. februar 2011 Jeg lurer på om jeg skal teste imorgen med cb , har ikm imorgen ..testet med billig strimmel på mandag og den var neg. Jeg har noe sympt som ømme pupper , går ofte på do ... Krysse fingre og tær :-)
Gullis :) Skrevet 8. februar 2011 #159 Skrevet 8. februar 2011 Du har nok IKM på fredag da ja Jeg har store PMS plager nå Har postet denne listen før men den er morsom for oss! 1 dpo: Sammentrekninger i livmoren, øm livmor, støl livmor 1 pdo: En ny glød 1 dpo: Ekstra sterk sultfølelse 1 pdo: Kvalme 1 dpo: Kjenner at brystene er anderledes 1 dpo: Soppinfeksjon i underlivet 2 dpo: Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre. 5 dpo: Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg 6 dpo: Hjertebank 6 dpo: Luft i magen 6 dpo: Spotting (festeblødning, litt blod på pairet eller i trusa) 7 dpo: Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig. 7 dpo: Markerte blodårer på brystene 7 dpo: Hårsekkene på brystene blir mørkere og mer definerte 7 dpo: Økt utflod, utfloden blir vitere 7 dpo: Tett nese 7 dpo: Slapp og trøtt 7 dpo: Humørsvingninger 7dpo: Halsbrann 7 dpo: Festesmerter, kjennes som stikninger i livmoren, som kan bevege seg mot korsryggen 7 dpo: Stikkinger i magen ved nysing, raske bevegelser, eller å reise seg brått opp 7 dpo: Vekslende hard og løs mage 7 dpo:Kviseutbrudd 8 dpo: Tidlig tretthet, legger seg tidlig 8 dpo: Fryser og svetter om hverandre 8 dpo: Tørste (Kan drikke masse, og aldri bli helt tilfredstilt) 9 dpo: Frysetokter 9 dpo: Flere hadde opplevd å teste positivt så tidlig. 10 dpo: Mange reagerer på kaffe og røyk, de som er avhengig vil aldeles ikke ha det 10 dpo: Drømmene blir mer tydelige 10 dpo: Urinen har en stram lukt, litt jernaktig 10 dpo: Svimmelhet 10 dpo: Tørr hud 10 dpo: Generell tretthet 11 dpo: Luktesansen endrer hva den liker og ikke liker 12 dpo: Neseblod 12 dpo: Uren hud 12 dpo: Mister hår/tynnere hår 12 pdo: Metallsmak i munnen 14 dpo: Oppkast 15 dpo: Herpesmunnsår, dukker spesielt opp hos de som er tidligere plaget med det.
Lady`83 Skrevet 9. februar 2011 #160 Skrevet 9. februar 2011 Har fått tr idag... Vet ikke helt om vi skal prøve de neste månedene, det er jo november/ desember og har mange bursdager og alltid mye å gjøre i desember.... Hva syntes dere... Tenker litt at hvis det tar noen måneder å bli gravid er det kansje dumt å utelukke måneder... ? Noen som tenker på dette i det hele tatt????
Gjest Skrevet 9. februar 2011 #161 Skrevet 9. februar 2011 Så kjedelig Lady`83 :-( Tror TR er på vei her også... Fikk negativ test her 13 dpo og tempen har sunket igjen... Men jeg pleier å spotte før mens, men det kom kun to dråper i går, og nå er absolutt ALLE symptomer på både TR og graviditet borte, så jeg skjønner ingenting jeg.. Jeg har også tenkt tanken at det er litt dumt å få i november/desember, men nå har vi prøvd såpass lenge at jeg hadde blitt overlykkelig for å få en baby, selv på julaften For meg er det ikke verdt å vente to mnd nå altså. Men det må jo alle vurdere selv Lykke til i neste PP!
Gullis :) Skrevet 9. februar 2011 #162 Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor er det dumt med nov/des? Har jeg aldri tenkt på
Fru Monalisa Skrevet 13. februar 2011 #163 Skrevet 13. februar 2011 Denne tråden hadde havna langt nede på lista nå, men nå er det da siste dag i uke 6. Og jeg er gravid!!!! Testa svakt positivt allerede tirsdag, men tørte ikke tro på det før i går da jeg tok en digital og det sto "gravid". Har testa hver dag med billigtester og de har gradvis blitt sterkere. Temperaturen steg også et hakk på fredag (ca 14 DPO) og er fremdeles høy, så tror på det nå. Andre det har klaffa for? Lykke til til alle.
Gullis :) Skrevet 13. februar 2011 #164 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer deg her også jeg ! Jeg spottet på torsdag , bittelitt blødning igår og såvidt jeg spotter idag. IKM var igår, i det ene øyeblikket får jeg et lite håp om at jeg kanskje kan være gravid likevel, i neste øyeblikk blir jeg bekymret for at det er noe galt. Er SÅ glad for at jeg skal til gyn imrg, det vil jeg kalle god timing ,. Hvordan går det med dere andre IKM uke 6
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #165 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer Fru Monalisa!!! :-D Jeg fikk TR akkurat på IKM, men uten spotting denne gangen, og det er jo et godt tegn Så slitsomt da Gullis :-S bra du skal til gyn. Du må oppdatere oss da!
miniinme Skrevet 13. februar 2011 #166 Skrevet 13. februar 2011 Hei hei alle sammen..sitter her og tankene kverner i hode mitt, IKM var i dag utfra en syklus på 29 dager..men samtidig har det hendt at den har vært på 27 dager også..har aldri vært prøver lenge..har bare et barn fra før og han satt på første forsøk omtrent, så har egentlig ikke gulgt nøye med på hvor stabil syklusene mine er ;-) Det tankene svirret rundt på er det faktum at TR ikke har dukket opp enda, men venter egentlig bare på at den skal dukke opp..men for hvert sekund, minutt osv osv øker håpet om at det kanskje er mulig at vi er gravid igjen med nr 2.......men sist el..var vi egentlig ikke så aktive..så har mine tvil og pluss jeg føler meg IKKE gravid, selv om tja legger jeg god viljen til kan vel jeg ha syptomer som ligner. Hmmm tenker litt på å ta en test, men skal la det være med det og vente iallefall noen dager til og har TR ikke kommet da..testing testing!!!! PLEASE, I HOPE MY DREAM WILL COME TRUE!!!! hva tror dere..noen andre som har det som dette.. ..klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå