Gå til innhold

*******IKM UKE 6******

Husmor i jobb j08 + spire :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan fortsatt være gravid Metti :-) Tykk slimhinne kan like gjerne være et symptom på graviditet, så jeg krysser fingrene for deg :)

Ville legen din i gang med IVF etter bare 6 pp'er? Eller har du prøvd lenger? Håper ikke jeg snoker for mye ;-) Er bare litt interessert fordi jeg har akkurat fått Pergotime etter to og et halvt års prøving, men lege/gyn nevnte ikke IVF engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja han nevnte faktisk det... sa bare at det var neste steg når vi hadde tatt alle prøvene. Jeg begynner utredningen såpass tidlig pga at jeg spotter fra 5 dpo. Hadde nok ikkje kommet inn så tidlig hvis ikke. Tror ikke vi får ivf før etter et år.

Skrevet

Aha! Da skjønner jeg :-) Håper du er gravid leenge før IVF blir aktuelt da ;-)

Skrevet

I dag ser det ut som TR har dukket opp gitt, på dag 18, 10 dager før tiden! Dette har aldri skjedd før gitt, hmm:)

Jaja, lykke til alle dere andre:)

Skrevet

YES endelig fikk jeg et smilefjes idag *hurra*

Så da er det bare å legge inn aksjer idag og imorra :)

Håper at det er min og alle dere andres tur denne gangen *Smiler*

Skrevet

Jeg fikk også smilefjes i dag !! Men jeg er 11 dpo.. Ikkje tror jeg det er pga graviditet heller så hmmm. Jeg vet at egget slapp pga tempen

Skrevet

Jeg har ikm 10 feb. endelig funnet el... Når har du ikm Metti, du kan vel teste positiv nå hvis du er 11 dpo?

Skrevet

Tok en g - test når eg fikk smilefjes men den var blenda hvit

Skrevet

EL-tester slår visst ofte ut FØR graviditetstester, så det høres spennende ut for deg Metti :-)

Jeg våknet i natt av noen skikkelige menssmerter :-/ Varte en times tid og så fikk jeg sove igjen. Føler meg litt øm i magen nå, så synes jo det er litt rart da. Men jeg tør ikke håpe noe, for jeg har blitt lurt så mange ganger før... Er bare 5 dpo i dag.

Skrevet

hmmm merkelig men ka e det dokker har fått smilefjes på? mulig æ e blond, menne...

Skrevet

Micmac: CB digital eggløsningstest får et smilefjes som symbol i displayet hvis testen er positiv ;-)

Skrevet

okei men æ som fødde for bare 1 mnd sida og mene at æ hadde eggløsning før 1 uke sida (tok prøve av sekret mitt) , kan æ da ta en eggløsningstest som vil gi smilefjes om æ e graivd eller om æ har eggløsning? for det e jo uansett for tidlig og ta graviditetstest.

Skrevet

Spotting for meg begynte på søndag. hatt menssmerter siden. Idag kom det et par koagler + friskt blod (rart).....ørlite håp på festeblødning...hehe! Ellers har jeg ikke ømme pupper (pleier å ha skikkelig vonde på pupper ei uke før mensen). Det er jo annerledes hvertfall. Er jo ca.7-8 dpo nå.

Skrevet

Hører vel hjemme her jeg også. IKM ca 9.feb.

Har sluttet å telle pp, men det er et år siden jeg hadde SA.

Skrevet

Dytter oss opp til første siden :)

Jeg fikk smilefjes på EL testen på tirsdag og igår.

Ble lagt inn aksjer lørdag - søndag - onsdag ;)

Håper det holder, eller hva tror dere jenter?

Må nesten forsyne meg av gubben ikveld også bare for å være sikker *ler*

Nå blir det noen lange dager frem til IKM *huff og huff*

Dere da jenter, er det noen av dere som har begynt å teste eller som har symptomer?

Skrevet

Dossa: skulle tro at det var lagt inn nok aksjer da ja.. Hører om så mange som blir gravide med sex tre dager før osv.. men syntes det er å ta en "risk" hehe... Det ble desverre det for oss denne gangen da jeg reiste bort.. Hadde sex tirsdag og el tors/fre.

Noen som vet hvorfor ff viser at mensen er ventet tolv dager etter el..Trodde dette var alltid 14 dager etter el. Nå er det forventet 8 feb...

Skrevet

Noen som har noen symptomer eller magefølelse ;)? Jeg har ingen symptomer på graviditet. Er generellt ganske dårlig humør, føler at jeg har PMS i bøtter og spann. Men mulig jeg er mest "skuffa" for at det ikke klaffet denne perioden. Sorry syting altså..men jeg merker det så godt på humøret når TR nærmer seg. Tiden frem til EL er så fin og en ukes tid etter det men siste uken før TR er jeg bare sint og lei meg, minste problem føles kjempestore, datt på isen igår, slo meg ikke engang men syntes såååå synd på meg selv! Ah, blir rett og slett litt sliten av meg selv! Noen som kjenner seg igjen? Eller noen som har feelingen av at det gikk bra denne gangen ? Koselig å høre om andre kanskje føler at det lykkes nå :) Det gir håp ;)

Skrevet

Hei,

Jeg hopper inn her :-)

Har litt uregelmessig syklus, men har regnet meg frem til IKM mandag ...

Jeg gikk av pillen i oktober. Angående symptomer, så er det merkelig stille denne måneden.

Jeg pleier å ha all verdens av PMS-symptomer. Rumling, mensmurring, spotting, annerledes lukt, ondt i magen. Og så noe jeg har døpt: mensenshakes - vet ikke om noen andre har det - at kroppen liksom dirrer innvendig. Blir tilogmed litt shaky på hendene. Litt som når man har sovet for lite eller vært på byen dagen før. :-)

Noen som har det samme?

Men jeg har bestemt meg for at ingen tegn er gode tegn denne gangen!

Håper at dine PMS-tegn kan være graviditetstegn også da, Gullis:)2pp - det er det visst mange som mener :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg tror merkelig stille er et fint symptom jeg :)!!! Mensenshakes har jeg! Sa til samboer igår at jeg føler at jeg har maur i kroppen! Dirring er egentlig en god beskrivelse, akk som hele kroppen er urolig.

Jeg har bare så sterk magefølelse på at det ikke satt denne gangen, vet ikke helt hvorfor...

Temper du mikkeline?

Skrevet

Jeg har IKM 09.02 . Tok CB test på morgenen idag men den var negativ ... Klarte ikke å styre meg .... Det står jo at en kan teste opp til 4 dager før... Blir så skuffa kjenner jeg .. selvom toget ikke har gått. hehe ... vil så gjerne !!!!!

Skrevet

Denne pp har jeg med vilje ikke noe å teste med. Forrige pp hadde jeg masse strimler av begge slag fra billigtest. Jeg ble helt testoman! Jeg har også tenkt at jeg ikke vil vite før IKM uansett. Skulle det være en kjemisk g og TR kommer likevel blir det dobbel skuffelse tror jeg! Det har gått veldig fint å ikke teste så lenge jeg ikke har tester i hus! :) Vil si det er veldig tidlig å teste hønemor, men skjønner deg godt! Men ingen grunn til å gi opp, temper du?

Skrevet

Har masse symptomer denne måneden men er redd det bare er kroppen som lurer meg denne PP også :) Har hatt ømme pupper i siden søndag, er utrolig trøtt + at jeg har vondt i korsryggen. Hadde EL 22.01 og venter IKM på tirsdag.

Tok en CB test i dag tidlig bare for å sjekke ;) og den var POSITIV!! Men tørr ikke begynne å juble før onsdag uansett.

Er det mulig slike tester lyver når man tester såpass tidlig?

Skrevet

Herreminhatt så flott!!! Den lyver ikke!! :) Du er gravid! Du kan jo holde igjen jubelen bittelitt siden det hender at mensen kommer likevel og egget ikke festet seg skikkelig men so far so good! For en fin start på helgen!

Skrevet

Ja va ein flott start på helgen nå er det bare å vente til tirsdag å håpe spira sitter ;)

Skrevet

Jeg har mensensmerter som kommer og går. Puppene er svakt merkbare. Mulig TR kommer, men håper jo ikke!! IKM på mandag, og jeg har null tester i hus, kommer ikke til å kjøpe heller. Da en kommer opp i viss antall pp`er har man brukt en del penger på det før til ingen nytte. Så venter å ser om TR kommer.

Skjer det ikke noe denne pp, så handler jeg inn Vitex!!!! Rett å slett!!! Er så lei av å vente nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...