Gå til innhold

*******IKM UKE 6******

Husmor i jobb j08 + spire :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er med på denne jeg også...:) Hatt hysteroskopi på tirsdag, med null funn av polypp. Så nå vet jeg at livmora er flott og fin! La inn aksjer igår, får håpe det fortsatt var håp. Har et oktoberbarn fra før, så kanskje det blir igjen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en festeblødning metti ;)

Jeg hadde pos EL test i dag men null slim , da er jeg kanskje ikke så fruktbar denne perioden uansett..tenker jeg

Skrevet

Dytter

Skrevet

Åååå så spennende Metti, det kan jo være en festeblødning du har hatt :)

Krysser fingra for deg :) Denne gangen har du truffet blink *smiler*

Jeg er på dag 16, fortsatt ingen tegn på at EL skal komme.

Er det flere her som ikke ennå har fått besøk av EL?

Den må jo komme snart, vil jo ikke forlate denne tråden!

Det gjør jeg ikke likevel *hehe*

For her er det så mange herlige jenter ;)

Skrevet

Har kommet meg på fertilityfriend og synes det er så utrolig spennende å følge med der :)! Igår hadde jeg kjempedropp i tempen og senere på dagen testet jeg pos på CB EL test. Egentlig så tenker jeg at det er fint å følge med sånn uansett for for jeg merker i hvert fall at hormonene påvirker meg veldig i ulike deler av syklus. Hadde jeg ikke tempet og tatt test hadde jeg aldri trodd jeg hadde hatt EL. Jeg har hatt El smerter men null slim, som er det jeg vanligvis følger med på og går etter. Er det noen som vet om man da er mye mindre fruktbar?? når det ikke er EL slim? Har alle EL slim??

Skrevet

Jeg har ikke alltid EL-slim i alle fall, men så har jeg jo heller ikke vært no særlig fruktbar enda ;) Hvertfall har det ikke bært frukter! :) Trodde ikke man måtte ha EL-slim?

Kjempedip i temperatur her i dag og (nede i 34,98 mot rundt 35,50 som normalt før EL) og EL-testene har gradvis blir sterkere de siste dagene. Er på dag 13 i dag, og bruker å ha sykluser på 27-28 dager. Regner med at EL er i løpet av helga, så det er bare å hekke på! FF-tror jeg har EL på dag 10, men det er jeg uenig i og det viser jo også EL-testinga denne mnd, så den forandrer seg vel litt nå når jeg legger inn mer informasjon. Prøver også å være nøyere med å teste til samme tid hver dag.

Skrevet

SÅ spennende Monalisa! Da har vi nok IKM ganske på likt! Er første måneden jeg er på FF og temper. Min tempratur var faktisk under 34 ..så jeg fikk ikke registrert det engang. Men så har jeg normalt ganske lav temp tydeligvis.

Jeg startet en tråd med EL-slim. Kanskje vi finner ut av det. Fikk et svar der hun sa at det er jo veldig lett å forveksle med spermrester og det er jeg helt enig i. Kanskje jeg aldri har hatt så mye slim som jeg trodde :D. Har tre barn på 11, 8 og 9 så det er jo så lenge siden. Var i hvert fall veldig fruktbar da. Men også veldig mye yngre ,...håper det går bra for oss denne perioden. Jeg har brukt CB EL test nå, jeg blir usikker av billigstrimliene på EL, dessuten tenker jeg at de er så billige at jeg tester alt for mye. Så når jeg bestiler CB på nett tror jeg ikke det blir noe særlig dyrer og da er det et smil eller ei og ikke noe mer å lure på. MEn på graviditet funker de jo greit, de billigstrimlene

Skrevet

Jeg brukte billigstrimlene men syns de er vanskelige .. Trodde de var neg men så tok eg CB sin dagen etter og da var den pos bare en dag og det er unormalt . Pleie ha fire dager .. Så jeg bruker bare CB fremover

Skrevet

Helt enig Metti, de billigstrimlene har jeg også hatt positivt på i hytt og pine og CB koster jo ikke mer enn 200 på nett

Skrevet

tok akk en el test, negativ, så da var det kun 1 dag!

Skrevet

Heisann! Melder meg inn her :)

Har IKM 10 februar! Er spent fordi jeg endelig testet positivt på EL test i forigårs og i går, så føler vi virkelig fikk prøvd ordentlig denne gangen. Vi har vært prøvere en liten evighet da, har ikke helt oversikt over hvilken pp vi er i, men sluttet på pillen sommeren 2009... Har vanskelige og lange sykluser, ofte uten EL + at mannen reiser en del med jobben, så da er det ikke lett å få det til å klaffe gitt...

Lykke til alle sammen her inne! Kanskje vi er så heldige å få bli oktober-mammaer <3

Skrevet

Hei og velkommen til mamma 2011

Her er det litt av hvert av symptomer.

De ømme puppene mine begynner å bli mindre ømme ; (

Hadde blødning på torsdag men nå e er det bare lyse brun utflod

Klør og stikker litt i underlivet eller under navlen

Metallsmak i munnen i hele går

Stikker i puppene noen ganger

Jaja sånn e det hos meg men tror eg har hatt alle symptomene før uten å være gravid . Så har ikkje troa !!

Stikker ut i boblebadet eg nå ; )

Skrevet

Høres jo ut som symptomer det der da Metti :). Ut i boblebadet?? Hvor i all verden er du:)? Kan du legge meg til på FF? Jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg gjør det. Synes den siden er så utrolig bra! Temper og står på jeg nå :)

Skrevet

hører vel til her jeg.

Venter "ikke mens den" 13/2.. dvs jeg har bestemt at men IKKE skal komme..

Håper jeg får rett. :-)

Skrevet

hører vel til her jeg.

Venter "ikke mens den" 13/2.. dvs jeg har bestemt at men IKKE skal komme..

Håper jeg får rett. :-)

Skrevet

skrivefeil ser jeg... at mens ikke skal komme skulle det stå..

ser å at innlegget kom 2 ganger...

Skrevet

Godt å sjå andre som er bestemt og.. Eg skal IKKJE ha mens 08.02 ;)

Blir spennande å ta ein morgentest då.. Det nærme seg..c",)

Skrevet

helu girls

I morgen ska eg te gynekologen for å begynne utredningen * grue grue *

Håpe det går bra er så redd for at det er noe galt

Ellers så har eg en del symptomer men den eneste som eg ikkje har hatt andre mnd er metallsmaken i munnen. Kommer å går sånn innimellom

Skrevet

Heisann dere!!

Igår kveld begynte min spotting...:( ØRK! hatt mensensmerter i dag, det er litt rart. Vanligvis pleier puppene å bli ømme nå 6-7 dager etter EL. Men foreløpig er de ikke!!! :D Liker alle avvik :)

Men har nok ikke troa jeg heller. Blir vel å kontakte gynekologen i vår for å få hormonell behandling eller no...:S

Metti: Føler at stikninger i navle-området er et ganske sikkert tegn :) Jeg venter på det + at det skal rive i magen når en reiser seg fort. Det føler jeg også er noe positivt... :P

Skrevet

Lykke til i dag, Metti. Spent på hvordan det går med deg!

Jeg hadde positiv EL-test på fredag og negativ igjen på lørdag og det skal i alle fall ikke stå på innsatsen denne helga. Tror vi er oppe i 5 ganger fra fredag-søndag og det er definitivt en god del mer enn vanlig!!! Ikke akkurat romantisk, men må man så må man ;) Føler i alle fall vi har prøvd mye i rett tid, så får vi se om denne taktikken virker ;)

Skrevet

Heisann

Da har eg vert hos gynekologen... Han sa at eg hadde tykk slimhinne som tydet på at mensen var på vei. Så da har eg ikkje håp for denne mnd.

Er lei av å bli skuffet nå. Kjenner det tar sånn på.

Men jeg fikk tatt blodprøver blant annet progesteron prøve. Mannen skal levere sædprøve. Så skal eg ta prøver på syklus dag 3-5 og 22-25 neste syklus. Så da er vi hvertfall i gang

Skrevet

Hei jenter!

Da var helga over og jeg har hatt bursdag *hurra for meg*

EL har ennå ikke kommet, er på dag 18. Synes den kan komme snart, kjedelig å gå og vente på EL. Har ikke tatt en test idag, gjør det litt seinere så da håper jeg bare å få et smilefjes :)

At EL ikke har kommet ennå betyr vel egentlig at jeg venter TR en gang i uke 7, men jeg holder meg til denne uka. Er så mange herlige jenter her på denne tråden *smiler*

Neste gang METTI, da skal det være din tur :)

Prøv å trøst deg med at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves *smiler* Liten trøst jeg veit, men bare hold ut, det blir din tur også ;)

Skrevet

Har lest litt rundt her på nette.. Ser at tykk slimhinne kan tyde på graviditet også så her tviholdes det på et ørlite håp. Men Gyn vet sikker ka han snakke om hehe

Han snakket om at neste steg var ivf etter vi hadde tatt alle prøvene.

nevnte pergo men han var helt i mot å gi dette dersom en hadde EL noe som eg e ganske sikker på at eg har

Skrevet

Ja, hvordan kunne han si ut ifra en fin tykk slimhinne at du IKKE var gravid??? Var det andre ting som tydet på at TR var på vei??

Skrevet

nei han sa bare at eg hadde så fin og tykk slimhinne at han så at eg venta mensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...