Dossa :) Skrevet 16. januar 2011 #26 Skrevet 16. januar 2011 God ettermiddag jenter. Nå er det like før TR gjør seg ferdig her i heimen. Skal bli godt. Håper det er lenge til neste gang hun kommer på besøk:) Har vært en avslappende helg. Jeg og unga var i akebakken igår. Gikk så det suste, hun minste ville ha større og større fart:) Ikke redd av seg hun gitt. Da er det snart nok en ny uke, ventetida frem til EL blir lang og lengre blir ventetida frem til IKM. Spennende uker vi har foran oss:)
Tråddreper Skrevet 16. januar 2011 #27 Skrevet 16. januar 2011 Hiver meg med her.. TR forsvant på onsdag, og har eit håpe om at ho blir vekke leeeenge EL er rundt den 26 januar, so då e da vel berre å hiva seg rundt i dagane før. Prøve å slappa av å ikkje stressa m EL testar osv, men kjenne eg blei meir stressa av å ikkje veta. So testane e klare Begynne vel å testa på torsdag og 1 veka fram. Håpe kroppen e fruktbar å klar i det nye året. Dette er 3 pp for oss. So no satse me på eit oktober-barn.. Krysse fingrane for oss alle her..
a'Nöel Skrevet 17. januar 2011 #28 Skrevet 17. januar 2011 Heihei! Jeg kaster meg inn her jeg også TR kom på lørdag, en uke før ventet. Men, mensen er visst ganske uregelmessig etter pilleslutt i midten av november ser det ut til Forrige syklus var 33 dg lang, denne var 25 dg lang. Så da har jeg faktisk bare delt på to, og regnet meg frem til at IKM blir den 11 feb (gj.snitt, hehe). Blir spennende å se om spira sitter denne gangen da. Er bare vår 3.pp så skal absolutt ikke klage, men det er jo kjedelig å gå og vente sånn likevel Det som er så merkelig, er at jeg kjente når eggløsningen var, får vondt i magen og "feber", likevel kom mensen en uke for tidlig.. Så neste pp, skal vi ikke bare fokusere på å ha sex i eggløsningen, men HELE perioden. Annehver dag, hehe (Jeg har egentlig ikke sexlyst, har ikke hatt noe særlig av det etter at jeg ble gravid med nr 1 for 2 år siden, så for oss er det jo et helt prosjekt å bli gravide ) Ønsker alle sammen lykke til i denne pp'en!
Nuffy Skrevet 17. januar 2011 #29 Skrevet 17. januar 2011 Hører vel til her jeg;-) Min IKM er 7. feb. Er i 1. pp.
Dossa :) Skrevet 17. januar 2011 #30 Skrevet 17. januar 2011 Velkommen til dere som er nye. Håper dere vil trives her ilag med oss Blir spennende å følge hverandre i de neste ukene *smiler* Håper det er vår tur denne gangen Denne pp skal jeg sørge for at vi har sex på begge dagene jeg har EL. De to siste gangene la vi inn aksjer dagen før og første EL dag men ikke dagen etterpå. Jeg vil ha en bolle mage nååååå *smiler*
Metti er håpefull Skrevet 17. januar 2011 #31 Skrevet 17. januar 2011 Nå telles det ned te London her : ) Glede meg : ) Ellers e der ikkje så mye nytt å medele ... Utenom at en nå kan begynne å se at ei vennine e gravid og eg e super sjalu .... Så det er absolutt min tur nå syns eg. Men du dere kloke damer. Eg har et spørsmål Eg ska te gynekolog 31 jan .. Hadde tenkt at turen te London skulle få oss til å slappe av og bare handle om oss to . Men så har det seg sånn at eg reise på dag 10 i syklusen og siden eg ska te gyn så hadde det jo vert greit vist når eg hadde EL i tilfelle noe hormon prøver ... ka syns dere ska eg ta me meg el tester
Gullis :) Skrevet 17. januar 2011 #32 Skrevet 17. januar 2011 Det synes jeg du skal gjøre, da har du de i hvert fall! Da har du roen på at du kan teste om du vil og som du sier er det lurt å vite hvis du skal til gyn. Kanskje lettere å slappe av og kose deg med mannen om du vet at du kan teste og slippe og lure og tenke. Det ville jeg gjort i hvert fall
Gullis :) Skrevet 18. januar 2011 #33 Skrevet 18. januar 2011 Da har jeg logget meg på denne fertilityfriend og skal tempe denne pp. Skal til gyn 2. feb så da er det vel greit å vite mest mulig.
Dossa :) Skrevet 19. januar 2011 #34 Skrevet 19. januar 2011 Metti 6pp Er det imorra du og mannen reiser til London? Hvilke planer har dere, hva skal dere se og gjøre? Du må kose deg masse, tenk om det blir en baby made in London *smiler* Det hadde vært artig Her i heimen har denne runden med feber, hals vondt, mage smerter og alt som hører til kommet. Jenta på 4 år ligger rett ut idag. Jeg skulle ønske alle tre kunne bli syke likt, ikke spre det over mange dager som det nå kommer til å gjøre Mannen er heime idag, også må jeg bli hjemme de neste dagene. Kan jo krysse fingra for at vi andre slipper unna, men tviler på det. Har dere begynt å teste etter EL? Jeg har ikke EL før neste helg, da har jeg bursdag. Hadde vært en fin gave om det satt en spire da *smiler* Ha en flotters dag jenter. Klem fra
Metti er håpefull Skrevet 19. januar 2011 #35 Skrevet 19. januar 2011 Helu Vi reiser i morgen ettermiddag ! Glede meg masse kjenner at eg virkelig trenger en ferie. Vi skal bare kose oss ; ) shoppe , camden marked , spise god mat , musikal we will rock you. Vi skal rett og slett bare kose oss ... Kan være det blir EL i London ja men tror ikkje det blir før mandag.. Eg drømte i natt at eg fikk knall positiv g -test men så begynte eg å blø rett etterpå. Tilogme i drømmene går det skeis ; / Eg har lite forventninger denne Mnd har liksom begynt å tenke at koffer skal denne Mnd være noe anderledes siden det ikkje har funket tidligere... Men men kem vet kanskje det skjer et mirakel denne Mnd
std Skrevet 19. januar 2011 #36 Skrevet 19. januar 2011 Ser at jeg hører mer hjemme her med ikm 10/11 februar.. :-)
Metti er håpefull Skrevet 20. januar 2011 #37 Skrevet 20. januar 2011 Javel nå ska eg bare ha en dagvakt så fyke me te London!! Kose dere jenter ... Neste uke blir den Store EL uken ; )
Dossa :) Skrevet 20. januar 2011 #38 Skrevet 20. januar 2011 God tur Metti og husk å kose dere kjempe masse!!!! Neste uke blir en spennende uke. EL er ventet torsdag 27, men de siste gangene har EL vært forsinket så det blir den sikkert denne gangen også. Så tror vel EL kommer en gang i løpet av slutten av neste uke Begynner å teste onsdag tenker jeg. Før det er ikke nødvendig. Nå vil jeg treffe blink, vil ha en spire som blir en oktober baby Jeg er hjemme med sykt barn idag, må bli hjemme imorra også. Vi har kost oss med is og sjokolade Det er lov når man er syk. Regner med at i løpet av neste uke blir de to andre syke også *huff* Det er bare januar og må allerede begynne å bruke syke barn dager. Godt jeg har 15 dager, ikke mange hvis alle 3 blir ofte syke Ha en flotters dag jenter!!
std Skrevet 20. januar 2011 #40 Skrevet 20. januar 2011 Jeg vet jeg er tidlig ute, begynte å teste idag på dag 8, men siden det er første gang på pergo er jeg veldig spent på om jeg får el.. Hvor lang syklus har du Gullis?
Gullis :) Skrevet 21. januar 2011 #41 Skrevet 21. januar 2011 Bedre tidlig enn sent . Jeg vet ik hvor lang syklus jeg har , sluttet med ppillen 1.nov, ble gravid , SA midten av desember, hatt en mens etter det så jeg aner ikke faktisk. Men jeg pleier å kunne merke litt når El nærmer seg. Lurte på om jeg skulle slå på stortromma og kjøpe inn CB sine EL tester nå. Synes de billigstrimleme er veldig vanskelig å tyde
std Skrevet 21. januar 2011 #42 Skrevet 21. januar 2011 Leit å høre om SA.. Du vet iallefall at det kan snu seg til å gå bra :-) Krysser fingrene for deg ;-) Jeg er veldig spent på el siden jeg hverken har regelmessig tr og gyn mener at jeg ikke har hatt el den siste tiden. Derfor er det ekstra spennende å se om pergo vil hjelpe meg å få det :-) Helt enig i at det er bedre med for tidlig enn for sent!!
ØnskerOm2011 Skrevet 21. januar 2011 #43 Skrevet 21. januar 2011 Heisann! Da henger jeg med her jeg også ;-) Nettopp bestemt oss for å prøve på barn nr 4. Hatt ganske usikre sykluser siden en SA i Juni. Tror ikke jeg har hatt eggløsning heller i mnd etter. Tatt bidro denne syklus, så da håper jeg den hjelper til med å stabilisere noe. Er midt i eggløsningen nå tror jeg !?( ikke helt sikker da jeg aldri har vært noen ivrig "symptomjeger", osv..) De andre barna ble unnfanget mens jeg gikk på prevensjon, så dette blir vår første "planlagte" ;-) Blir spennende å se hvor lang tid det vil ta nå som vi venter og håper :-) Vi er bra fruktbare begge to, så det tar forhåpentligvis ikke altfor lange stunda :-) Ifølge siste mens, og kalender app'en min blir IKM 6. Februar. Har lagt inn mange, store aksjer denne PP, så det blir spennende å se om det blir noen resultater :-) Hadde vært moro om det gikk på første forsøk :-)
std Skrevet 21. januar 2011 #44 Skrevet 21. januar 2011 Høres ut som dere er nokså fruktbare, ØnskerOm2011 :-) Lykke til med den planlagte spiren :-)
ØnskerOm2011 Skrevet 21. januar 2011 #45 Skrevet 21. januar 2011 Jepp blir spennende når vi alle setter igang symptomjakt, og testing her inne Mange takk, og lykke til med prøvingen til deg også std Håpe på at det blir mange positive tester på oss alle sammen etterhvert
ØnskerOm2011 Skrevet 21. januar 2011 #46 Skrevet 21. januar 2011 Kanskje vi kunne fortelle litt mer om oss selv her inne. Blitt litt "kjent" med hverandre!? Alder, bosted, ant barn (PP'r, osv..), og eventuelt annet som er relevant? Hadde vært koselig Kan jo være vi følger hverandre graviditeten igjennom, osv.. Jeg er iallefall 27år gammal Bosatt i Elverum kommune i Hedmark fylke Har tre gutter totalt. 8år, 5år og minsten på 10mnd. De to eldste er med en tidligere kæll, og minsten med min nåværende (og for alltid værende) kjæreste Har nå lyst til å gjøre oss helt ferdig med babymaking, og prøver oss nå da som sagt på vår nr 2(4). Helst før fylte 30 Også er det jo litt kos om det ikke blir altfor store aldersspriket på de minste da selvfølgelig. De får jo så mye glede av hverandre når de er jevngamle
ØnskerOm2011 Skrevet 21. januar 2011 #47 Skrevet 21. januar 2011 Kanskje vi kunne fortelle litt mer om oss selv her inne. Blitt litt "kjent" med hverandre!? Alder, bosted, ant barn (PP'r, osv..), og eventuelt annet som er relevant? Hadde vært koselig Kan jo være vi følger hverandre graviditeten igjennom, osv.. Jeg er iallefall 27år gammal Bosatt i Elverum kommune i Hedmark fylke Har tre gutter totalt. 8år, 5år og minsten på 10mnd. De to eldste er med en tidligere kæll, og minsten med min nåværende (og for alltid værende) kjæreste Har nå lyst til å gjøre oss helt ferdig med babymaking, og prøver oss nå da som sagt på vår nr 2(4). Helst før fylte 30 Også er det jo litt kos om det ikke blir altfor store aldersspriket på de minste da selvfølgelig. De får jo så mye glede av hverandre når de er jevngamle
std Skrevet 21. januar 2011 #49 Skrevet 21. januar 2011 Vi bor i Vestfold og både jeg og kommende mann nærmer oss 30 med stormskritt, har prøvd å få barn i nesten 2 år, men dette blir første pp med pergo- veldig spennende å se om det er "det lille som skal til" :-) Uansett blir det et spennende år, vi skal også gifte oss i sommer =)
Dossa :) Skrevet 21. januar 2011 #50 Skrevet 21. januar 2011 Koselig å bli bedre kjent med hverandre Jeg blir 36 år neste helg Er gift og har 3 skjønne unger. Har en gutt som er 6 1/2 år, ei jente som er 4 1/2 år og ei lita frøken på 1 !/2 år. Alle disse 3 satt på første forsøk men denne spiren lar tydeligvis vente på seg Kjenner jeg blir litt utålmodig, kanskje det har med min alder å gjøre, har ihvertfall lyst på en voksende mage nå! Vi bor i Akershus, ut på landet. Jeg jobber som lærer på barneskolen og stor trives i klasserommet Nå er alle unga syke, kjenner det kommer til å bli en lang helg. Til uka kommer EL, vi har noen spennende uker foran oss jenter God helg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå