Gå til innhold

*******IKM UKE 6******

Husmor i jobb j08 + spire :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var tanta komt og nye testpinner er på vei i posten ;)

Blir EL ca 25.jan og IKM 8.feb.

Denne gangen Skal spira sitte, nå har vi ventet lenge nok :)

Lykke til allesammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikm rundt den 7 feb, går inn i min 5 pp. gidder ikke bestille tester lengre jeg,

lenge har du prøvd?

Skrevet

TR kom idag så da er det over i en ny pp :(

EL er ventet ca 26 januar, blir sikkert forsinket som den har vært de siste gangene. IKM blir da ca 9 februar.

Denne gangen skal vi lykkes jenter!!!!

Er skikkelig utålmodig av meg, selv bare med mine 6pp. De 3 første unga satt på første forsøk ;)

Denne lar vente på seg, håper det går denne pp :)

Skrevet

Noen som veit hvor disse rfsu grav-testene kan kjøpes?

TR er noe dritt. Hun har ikke kommet for fullt, har smått begynt å få lyse rosa blod på papiret så det er ikke snakk om mange timene før hun setter inn for fullt :(

Skrevet

Melder meg inn her jeg også .... 6 pp så begynner bli veldig utålmodig!! Håper virkelig spiren sitter snart ...

Neste torsdag reise meg og mannen te london ! Glede meg i tilegg komme EL akkurat da eller rett etter !

31 Jan ville gynekologen min begynne utredning pågrunn av opptil 10 dager spotting før mensen. Gru glede meg kjenne eg

Planen e å være litt mindre her inne på BIM men detter stadigvekk inn. Spesielt på jobb ; )

Skrevet

Er du her også metti 6pp.

Ser vi har like mange pp, nå er det på tide at vi får en spire :)

Og selvfølgelig alle dere andre jenter også ;)

London høres fantastisk ut, du må virkelig kose deg metti 6pp :)

Jeg pakker meg inn i kofferten din jeg *smiler*

Skrevet

3 pp her, om jeg får med Sambo på en runde til.. Han ønsker å vente til mai for å ikke få termin sent på året.. Oktober er vel greit det? ;) skal forsøke Wild yam neste pp. Har kraftige menssmerter, så har fått et hint om at jeg har for lave progresteron nivåer, og da er det ikke rart om egget ikke har festet seg... El ca 26 jan, ikm ca 8 feb..

Skrevet

God morgen jenter!!

Jeg sitter her og lurer....hmmmm....skrev jo igår at jeg hadde begynt å få litt lyse rosa blod på papiret og at jeg trodde TR ville komme for fullt innen noen timer. Det har stoppet helt opp. Ikke mer blod på papiret, veit at IKM skulle begynt igår.....sikkert bare kroppen min som spiller meg et puss.

Går og håper på det beste, men tør ikke teste for jeg bare veit at TR vil komme i løpet av idag eller de neste dagene :(

Så da får vi se, tester til helga hvis tanta ikke har kommet :)

Skrevet

Oj Dossa! Spennende spennende!!!!:) Skal krysse fingrene for deg jeg:)

Jeg fikk TR i dag, som forventet egentlig, har ikke lagt ned den beste innsatsen denne perioden akkurat:)

Spørsmålet nå er om vi skal vente til sommeren med å prøve igjen, da vi ikke har så veldig lyst at barnet skal bli født så seint på året.... Men det er kansje litt feil å tenke sånn også, jeg vet ikke... Valgets kvaler:)

Skrevet

Litt spennende ja :)

Jeg kan skjønne at du ikke ønsker et barn som er født seint på året, men samtidig så veit man jo ikke hvor lang tid man bruker før man blir gravid og da tenker jeg at det beste er jo bare å kjøre på :)

Ønske om baby veier nok mer for meg enn at det blir født seint på året, men her er det nok delte meninger tenker jeg.

Oktober - november er jo ikke seint egentlig eller?

Løper på do nesten en gang i timen for å sjekke om TR har kommet....hehe....kan jo bli gal av denne ventetida *ler*

Skrevet

ja, hehe... Tror vi kunne kvalifisert til en psykologtime lett alle vi her inne!:) Har du testet da?

Kommer aldri til å begynne på prevansjon igjen, men kansje ikke prøve for alvor før rundt Mai:) Så skal du bare se at den sitter med en gang nå når jeg har forandret tankegang, og jeg får en Desemberbaby! Haha;)

Skrevet

Ikke noe TR ennå.....og puppene er ør lite gran ømme....men det pleier de jo også å være når TR kommer :)

Jeg har ikke testet, har ingen tester liggende og veit ikke om jeg har tida idag til å få kjøpt meg en heller. Har møter etter at timene mine er ferdige.

Men imorra skal jeg få kjøpt hvis ikke TR har dukket opp likevel.....

hold deg langt borte!!!

Hehe....ja da skal du se at du får en desemberbaby *ler*

Skrevet

Spennende da Dossa !!

Håper det er en spire hos deg nå

Jeg er ferdig me mensen fikk den på søndag. Så nå er vi i gang med prøvingen igjen. Kjenner jeg er lei av å håpe på spire for den komme jo aldri. Men har litt håp siden jeg ska til gyn den 31 jan.

Har fri i dag for eg ska jobbe helg. Men hele dager skal gå til å rydde , vaske , bake og lage middag .. Kunne tenkt meg bare ligget på sofaen

Skrevet

wow dossa.....så spennede!!!!

Håper du kommer sammen med meg på septemberklubbe da..:-)

Er litt pessimistisk av meg så jeg har ikke skrevet der inne enda...men jeg har fått positiv test..:-)

Håper,håper håper......for dere alle andre også...:-)

Skrevet

Så gøy at du er gravid bomsa!!!!!!

Gratulerer så masse, for dette fortjener du :)

Jeg trenger nok ikke teste, har begynt å blø mer idag, så da er nok håpet ute denne gangen. Men neste gang da er det min tur sammen med alle disse flotte jentene her inne ;)

Neste gang og neste gang, sier jo det hver gang.

Må ta slutt en gang vel *smiler*

Skrevet

Ja neste gang er det vår tur Dossa ... Føle det bare er meg og deg pluss make no 4 som er igjen her..

Satser på at en love trip te london gjør susen for tanker og EL ...

Føler jeg ikke gjør annet en å planlegge turer for tiden . London i jan, københavn i april og gran canaria i mai ... Yey glede meg kjekt ha noe å se frem til når babylagingen ser svart ut ...

Gratulere Bomsa

Skrevet

Da kommer jeg hit, ikke helt igang med mens enda men den kommer nok for fullt i morgen..fader, håpet helt til det siste! Men men :) Trøster meg med at da blir det i hvert fall uansett en syklus etter SA. Dessuten så vet jeg at vi ikke traff på EL. Neste syklus skal vi gå litt ekstra inn for det, prøve å spare opp litt. Mannen min har tatt prøve på kvaliteten og for å få best mulig kvalitet sa hun på labben der at det skulle ikke være MER enn 5 dager men ikke mindre enn 3. Så vi får se om det kan være en lur ide, spare litt å sørge for å treffe akkurat på EL, jeg tror jeg er aller mest fruktbar på den dagen med mest EL slim....vet ikke om det er akkurat da egget slipper men bare tror det. Er det noen av dere som måler temp?

Skrevet

Jeg har målt temp men har sluttet denne mnd pga at eg prøve få mindre fokus på prøvingen . Har klart å være mindre her inne og men er vanskelig å løsrive seg helt.

Var du noe du lurte på angående temp ??

Skrevet

Helt klart Metti 6pp, neste gang er det vår tur!!!!

Jeg blir like skuffet hver gang TR kommer, veit jeg ikke har mange pp men klager likevel :) Er bare utålmodig av meg. Denne spiren lar vente på seg, er ikke vant til det. Med de 3 første satt det på første pp.

Men jeg er ved godt mot.

Har jo dere gode jenter her inne og sammen støtter vi hverandre.

Endelig helg snart, skal bli så godt. Bare slappe av sammen med familien :)

Hvilke planer har dere jenter?

Skrevet

Her er det jobbehelg på gang ! Så det blir ikkje mye helg på ..

Ønske om at det skal klaffe blir bare større og større samtidig som frykter for at det ikkje skal gå øker ...

Så her går humøret opp og ned hele tiden !!

TR har reist så her kjører vi på hver kveld .. Nå må det snart være vår tur ; )

Skrevet

Jeg er i Dubai med jobb!:) Helt fantastisk. Hjem på søndag, gleder meg til deg og :)

Beg å spotte igår, har veldig lite blødning i dag, så lite at det hadde vært mer enn nok med et truseinnlegg,. men jeg tenker at det er helt sikkert fordi jeg er på reise, Har opplevd det før også at mensen blir helt rar da. Jeg går liksom og er på vakt i tilfelle noe skulle være galt med meg :(. Det er på grunn av SA'n. Men jeg tror det er vanlig for den siste gyn jeg var på sa hun at nå må du huske på at det ikke er DEG det er noe galt med. '

Metti: jeg lurte på om jeg skulle tempe denne pp, men nå er jeg jo på tur og jeg har ikke temp her. MÅ jeg beg første dag i mens eller hvrodan er det der? Hvorden tolker dere tempen?

Skrevet

Du trenger ikke begynne første dag men i god tid før EL .. Jeg setter tempene inn i fertilityfriend. Ff tolker tempene og viser når jeg har EL . Hos meg er det stor forskjell på tempene før og etter EL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...