kinaputten Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Utrolig hvor mye som har skjedd med mini de siste to ukene. Fra å ikke kunne legge han fra meg uten hylgrining, kan jeg nå -lage litt middag mens mini enten ligger i vogna eller sitter i baby bjørnen sin og ser på. -legge han på leketeppet sitt og han ligger der i opptil 15 min -trille tur med han, før var det umulig pga hyling og protester, nå ligger han der og hører på fuglene -gi han smokken og han tar den Ikke hyler han så mye lengre, virker mere glad og fornøyd, sikkert magen som er blitt bedre. Og i natt sov han for første gang 4 1/2 time den første delen av natten og de siste 4 kveldene har han lagt seg i 8-9 tiden og sovnet (med litt puppehjelp) Og det hele tok KUN 11 uker Håper det fortsetter sånn, men gjør det ikke, så gjør det ikke noe, jeg bare elsker babyen min (tok også rundt 8 år å få han)
2010 Mammaen Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Koselig innlegg :-) Alt for mye klaging på de små her inne!
MissVaiper Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Så koselig innlegg! Jeg vil også skryte litt. Min lille snuppsi, på 4 mnd, kan nå: - rulle bevisst fra rygg til mage (men ikke motsatt) - legges for natten rundt 19 og sovner etter 10 sekunder - le når hun får pupp (Hehe!) Er så gøy å se stadig utvikling på de små. Det endrer seg så fort! Jeg har jo ikke tid til å lengte etter det som kommer, som krabbing, gå, prate og lignende, da det er så mye gøy som skjer NÅ. Nyter det jeg!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Så flink og god han er!! =) Lilleloppis på 3,5 mnd er også så utrolig god, og smiler fra øre til øre hele dagen lang- og ler så hjertelig at halvparten kunne vært nok, skikkelig god humor har hun allerede må jeg si;) (smokk og slikt øver vi fortsatt på, men det kommer seg, det kommer seg hehe)
kinaputten Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2011 Det er ihvertfall ikke en kjedelig dag når man har barn Og det smelter en jo totalt når babyen smiler til oss når den får pupp, sukk Min kan ligge og surke i vogna fordi smokken har falt ut og når jeg så kommer for å putte den inn igjen, så smiler han stort til meg Skulle gjerne kunne bremse tiden litt, går så altfor fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå