Gå til innhold

Hvor ofte sjekker dere babyene når de sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tenker på når de har lagt seg for natta. Er dere ofte innom rommet for å sjekke at hn puster? Eller se om babyen har lagt seg på magen osv.

Jeg er innom omtrent en gang i halvtimen helt til jeg selv legger meg. Og min baby er 8 mnd. Var oftere innom rommet når hun var mindre.

Meeen så er min datter prematur, og jeg er ekstra bekymret for at hun plutselig slutter å puste.. Det gjorde hun noen ganger når hun var ganske liten, så sikkert derifra jeg har min bekymring ifra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Før sjekket jeg ofte.. nå er det mindre.. Har babycall og stoler på den :) Tror nemlig vesla her kan føle at jeg ser på henne.. for hun kan ligge stille i to timer og om jeg går inn og ser, våkner hun. Og jeg er stiiiillle altså :)

Skjønner du er bekymra om du har hatt slike opplevelser..

Jeg legger henne klokka 21. så ligger hun å pludrer litt eller mister smokken en 20 gaanger. Så går jeg inn når jeg hører hun er blitt stille og sjekker at hun sover og puster. Jeg legger meg i tolv tia og er kanskje bare inne en gang midt mellom 21 og 00 ca.. er jeg for sløv kanskje? :)

Skrevet

Med første: Nesten hele tiden

Nå med nr. 2: Veldig sjelden

;)

Skrevet

jeg var likedan med jenten min, hun er 2 år nå.

Venter baby nr 2 nå, og håper jeg er litt roligere. Det tærer på nervene...

Skrevet

Når han sover i sengen sin sjekker jeg ikke med mindre jeg hører ham, har babycall som er veldig følsom. Han kan ikke snu seg ennå, og bruker dessuten nattpose som også gjør det vanskeligere å snu seg.

Skrevet

Sjekker aldri, er liiiiivredd for å vekke henne.. men så sover hun aldri mer enn et par timer i strekk også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...