Bellbaby Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Begynner å bli litt urolig for utviklingen hans nå.. Hver gang jeg legger fra meg mini på snart 7 mnd på gulvet, snur han seg raskt over på magen og begynner å gråte. Først litt sutring, fordi han sikkert vil framover, men så går det over til hylskriking og jeg må bare ta han opp. Men hvordan skal han da lære seg å krype..? Han gir liksom bare opp, før han engang har prøvd noe særlig. Han var tidlig ute med å snu seg begge veier, men sluttet så med det en periode. Så begynte han å snu seg fra rygg til mage igjen, men ikke andre veien. Min eldste krøp da han var 6 mnd, og han var senere ute med å snu seg enn denne krabaten var. Vi var på 2 behandlinger hos manuellterapeut da han var ca 4 mnd pga litt nakkestivhet. Hun ba meg ta kontakt igjen hvis jeg følte at det kom tilbake. Tror kanskje jeg skal gjøre det..med mindre det er vanlig at de i en periode er grinete når de ligger på gulvet. Får ihvertfall ikke gjort noe annet enn å underholde han når han er våken!
Vimse + gullene Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 heisann! Vi hadde en sånn periode i noen uker da lillegull var 6 mnd. Utrolig frustrerende. Hun ble bare så sur av å ligge på gulvet, ville ha underholdning konstant og jeg lurte på om hun noengang skulle lære å komme seg fremover. Plutselig en dag, da hun mot alle odds så på gulvet, ålte hun seg fremover. SIden har det vært en annen jente i hus! Håper det "løsner" for dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå