ebeline Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 heisann håpet på at noen ellerf lere av dere ville tatt enn titt på meg, det jeg lurer på er hvor tid kan jeg vente meg enn graviditet, å kan dere si noe om og rundt den? takker masse på forhond så får dere ha en fin kveld videre min fd 02.09.88 hans fd 27.10.82 takk igjen
zassy☆ Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Hei,først og fremst prøver dere allerede? Får opp graviditet men at det blir en stund til, men at det er fordi dere kanskje ikke prøver enda, eller velger å vente litt med prøvingen? er begynnelsen av 2012 som utpeker seg her nemlig, Kan være det er fødsel jeg ser også, er litt usikker. Gi meg et pip tilbake om dere alt er prøvere så tar jeg en ny titt!
ebeline Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 vi har faktisk akurat begynt sliter med og bli gravid, bruke ganske lang tid sist håpet på det sko klaffe denne gangen har handla eggløsning tester osv :/ får håpe
zassy☆ Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Ok ser dessverre ikke noe mer akkurat nå, men feb/mars 2012 utpeker seg, enten pga fødsel el gravid tror jeg. Håper det lykkes raskt for dere!! Masse lykke til
*lille blomst* Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 hei! Jeg får opp graviditet i feb 2012, jente:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå