Gå til innhold

Brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken brystpumpe har dere best erfaring med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Medela swing, elektrisk. Fornøyd med den. Har lånt den bort til ei venninne nå i et år, og hun var også veldig fornøyd med den.

Flasker fra NUK passer til, i tillegg til Medela sine.

Skrevet

Har Avent sin elektriske håndpumpe, og er veldig fornøyd. Passer til aventflasker samtidig som den er liten og grei å ta med på tur. Kan også gå på batteri.

Skrevet

Medela swing (elektrisk). Er superfornøyd med den :)

Skrevet

Har Avent manuell i fra første barn, og har faktisk tenkt å bruke denne med nummer to også. Jeg ammet mitt første barn frem til 1 år, og hun ville ikke ta flaske. De få gangene jeg måtte benytte pumpe var hvis barnet var sykt og ikke ville ha pupp, slik at jeg fikk lettet på trykket.

Viser det seg at jeg får trøbbel med å amme denne gangen, og jeg skal pumpe meg ofte og mye, så kommer jeg nok til å innvestere i en elektrisk pumpe.

Skrevet

Medela Swing (elektrisk). Fungerer veldig bra for meg ihvertfall! Hadde Avent manuell sist, og den vil jeg IKKE anbefale. Null melk ut, blå brystvorter og krampe i hånda... Prøvde alle mulige innstillinger, men funket bare ikke til meg.

SÅ glad jeg investerte i medela sin denne gangen! Fikk bruk for den allerede på dag 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...