Gå til innhold

Huff flere svimmle trøndera her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekka blodprosenten? Jeg tar jærntabletter, og er heldigvis ikke blitt veldig trøtt og sliten enda:) I mitt forige svangerskap vaar jeg veldig svimmen og trøtt. Fant ut at jeg hadde veldig lav blodprosent, og at jeg måtte ta jærn. Da ble det bedre :)

Forholdsvis trøtt og svimmel trønder her.. ;) Samtidig lettet over at det ikke er verre, fungerer godt i hverdagen ennå. Sliter med å sove om natta, så er redd jeg faller inn i en ond sirkel etterhvert. Er det vanlig å plages med nattesøvn så tidlig?? Jeg er jo ofte kjempetrett på dagen, men har ikke sovet mange ettermiddager da jeg jobber mye og liker det.

Er 6 uker på vei med vår første, så har ingen andre barn å ta hensyn til, kan dermed hvile når jeg vil hjemme.

Vil tro du har litt å henge fingrene i med to barn fra før, kanskje ikke like lett å sove når man føler for det? ;)

Annonse

Trøtt og svimmel trønder her også. Kunne ha sovet som en baby hele dagen om jeg bare hadde muligheten.Blir desverre litt vanskelig med barn i huset. Når har dere trøndere termin? Hvor i trøndelag kommer dere fra?

Termin 19.aug bor i malvik. Sjekka blod% ja den var fin mandag skal til legen kl 14 i dag, ekkelt og gå så svimmel og trøtt hele tiden. Sover så mye jeg kan når sambo er hjemme så han er våken med de to andre:). Får i meg lite vått og tørt men ikke pga kvalme er bare uggen. Blir vell kanskje bedre etter uke 12 :). Håper det

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...