Liz77 Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 har i dag tre uker igjen til termin.. har klødd litt på magen innimellom, men har ikke brydd meg så mye om det - bare smurt meg mye med olje og kremer. Men i dag har jeg i tillegg fått masse utslett over så og si hele magen. Klør masse masse.. noen som har opplevd dette? tenkte å ringe jordmor i morgen og høre.. ser nesten ut som en allergisk reaksjon på et eller annet, hva nå det kan være. Flere som har det samme? er det helt ufarlig? Er i ellers ok form, merker at det nærmer seg fødsel - stikninger, masse kynnere, litt vann i bena.. gleder meg til babyjenten kommer
sahrah Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Burde nesten ringe lege imorra å ta blodprøver om du har fått svangerskapskløe, kan bli farlig. MEN jeg hadde utslett og kløe overalt sist jeg var på føden pga lite spark, da tok jeg blodprøver for å sjekke om jeg hadde fått svangerskapskløe og det hadde jeg ikke, fikk beskjed om å smøre meg med veldig fet krem og nå har det gitt seg mye, smører med locobase fet krem. Men ta non blodprøver for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå