Gå til innhold

Mens-termin vs. UL-termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare litt nysgjerrig, lurer på om dere som har født før kan si noe om hvilken termin dere fødte nærmest? Mine to terminer har et sprik på 9 dager, 21 og 31 Januar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte nærmest min egen termin, som jeg også mener stemmer bedre enn ul-termin.

Min termin var: 18.April

Ul-termin var: 29.April

Jeg fødte 15. April :)

Denne gangen er ul-termin 11.Februar og min egen er 14.Februar. Spennende å se når han tenker seg ut :)

Lykke til!

Skrevet

1 frøken:

Mens:21 mai

UL: 26 mai

Født:13 mai

2 Frøken

Mens:24 jan

UL:1 feb

Født: 23

3 Frøken

Mens:15 jan

UL:25 jan

fremdeles i magen...................

Skrevet

Mens: 6. feb

Ul: 1. mars

Kom: 8. feb (med lakserolje da..) men var stor og fin så var nok min som stemte:)

Gjest ________
Skrevet

syns mest synd på meg! hele 21 dager i forskjell

menstermin 31.12.2010

UL termin 21.01..2011

har lest opp å ned slike mens vs ul terminer og de fleste føder nermest mens termin eller midt i mellom, uansett veldig individuelt og her sitter jeg fortsatt like gravi mitt mellom mine to terminer.. Han kommer heldigvis når han kommer! håper det blir snart <3

Skrevet

Mens-termin: 12.mai. Ble også dagen jeg fødte

UL-termin: 16. mai

Kan jo sies at jeg hadde veldig sterk magefølelse på at hun kom til å komme på mens-termin, og jammen stemte det!

Denne gangen har jeg ingen magefølelse, men det skiller bare to dager mellom mens- og ul-termin, så det betyr jo ikke så mye...Uansett så kommer hun jo når hun kommer, om det blir før eller etter tida :)

Skrevet

Nr 1: Mens 12. april - UL 19. april - fødte 13. april

Nr 2: Mens 7. april - UL 12. april - fødte 3. april (fødsel startet 1/4)

Nr 3: Mens 29. mars - UL 2. april... tror og håper det blir et marsbarn denne gangen;)

Skrevet

Jeg har hatt veldig lik mens og ul termin hver gang, og har vel født nærmeste ul-terminen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...