Gå til innhold

Magen min murrer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det faktisk murrer som en katt som virkelig koser seg.. Er nok bare luft som reiser omkring i systemet..

Sitter her da.. 7 dager til termin og drømmer om å komme igang. Hodet til jenta har gravd seg godt ned og er festet. Det gjør at det stikker og er vondt å gå, i alle fall kombinert med bekkenløsning som igrunn har blitt litt bedre de siste dagene. Er så glad for at hun valgte å snu seg riktig vei i uke 38!

Har menssmerter i mage og rygg som kommer og går hele tiden, men hvilken funksjon har dette? At jeg blir sliten og trøtt pga småsmertene? Hva i alle dager er vitsen med det?

Enten smerter som fører til fødsel, eller ingen smerter, takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har masser av små og større smerter selv.

Vært mye inn og ut av føden siste mnd.

Er så flaut å ta feil hele tia.

Men, men.....

Bare kynnere seier dom.

Skrevet

18 dager til termin her, og menssmerter/veldig vonde kynnere kommer og går, og har gjort det de siste par ukene. Slitsom, ja, spesielt når det holder på om natta. Jordmor mente at alt av smerter man hadde før fødselen bare var positivt, da det førte til modning, men jeg tror jammen det blir nok smerter i forbindelse med fødsel uansett, og vil også gjerne ha meg frabedt denne murringa hele tida :) Jeg for min del håper den lille holder seg inni magen iallefall den neste halvannen uka til, da mannen min skal være bortreist i perioder, men etter neste helg er snuppa hjertelig velkommen :) Hadde vært fint om man kunne planlegge når de kom :)

Skrevet

Bedre å dra en tur for mye inn på føden enn en tur for lite vel? Ville ikke vært flau i det hele tatt om jeg var deg. Er det din første? Hvilken uke er du i?

Skrevet

Husker at jeg ikke hadde noen som helst slags smerter i forkant av termin forrige gang, men så ble jeg satt igang 16 dager etter ul termin og var helt umoden også da..

Håper jo at disse smertene fører til at jeg blir moden.

Har bestilt akupunktur på termindato for igangsetting. Prøver kun den ene gangen.. Så får jeg se om det setter igang saker og ting.. Funker visst kun om en er moden.

Åssen finner man ut at man er moden? Lurer på å spørre jordmor om hun kan sjekke meg neste gang jeg går dit.

Mannen min har bestilt fødsel 19 januar etter kl 16.. så får jeg bare se da.. Håper knøttet ditt klarer å holde seg inne i 1,5 uker til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...