Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tutt1-2-3!

var til ul mellom uke 12 og 13 pga blødning. Så en "ferdig" mini-baby! Skikkelig morsomt og litt rart å se at de er så ferdige så tidlig! Kjønn aner jeg ikke om man ser så tidlig, fordi jeg kun var opptatt av om alt var i orden etter blødningene!

jeg var i uke 13-14 og husker jeg ble veldig overrasket over hvor langt babyen var kommet. Fikk se ansik og alt! :D Men ikke hvilket kjønn da, da det oftest blir med gjettingen om man skal prøve finne ut det så tidlig!

Annonse

hei igjen:)

det gjekk kjempe fint, såg en sprell levande liten baby som alt var klart på, men må so klart våkse seg masse større :)) vertfall utrulig kor ferdige dei er allerede no!!

Legen sa og at han trudde det var ei jente, men sa so klart at han kunne ta feil!! spesiell opplevelse <3

ååhh happy day <3

jeg var på ul i uke 11+ noen dager, åga blødning. etter at vi hadde sett at alt heldigvis var bra,spurte sambo om hun kunne se kjønn. Da sa hun at hun trengte et par uker til,da kunne hun med ganske stor sikkerhet si det. Så kommer veldig an på den som utfører ultralyden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...