Gå til innhold

Hjelp, hvilke av disse 2 vinterposene skal jeg velge. Fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 tilbud nå og må velge en av dem til lille jenta mi. Må nesten slå til før en av dem forsvinner forran nesa mi.

1) en eldre (2004) odenwalder pose med teddy inni, forskjellen fra den nye typen er at den er tykkere og ikke har glatt stoff utenpå. Selges for 450 kr. (nypris 1800,-). Lys grå/gra. Vet ikke lengde.

2) Ticket to heaven pose i den største str, den er 115 cm lang. Selges for 600,-. Lys blå.

Hvilke ville dere valgt? Begge deler ser ok ut på bildene, spesielt Ticket posen ser veldig "skinnende" ut. Den andre ser også helt ok ut på bilde men er matt i fargen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok valgt Odenwalder. Jeg bare elsker Odenwalder. Men jeg har ikke prøvd ticket to heaven. Odenwalder har vel bare 2 lengder? Tror jeg ihvertfall. En bitteliten til bilstol og en lang som er 120 cm eller noe sånn. Ihvertfall veldig fornøyd med vår Odenwalder.

Skrevet

Jeg ville tatt den endte. Også fordi den kom bedre ut i test. Og så er jo den O litt gammel synes jeg. Men det var min mening!:)

Skrevet

Utrolig godt fornøyd med Odenwalder-posene jeg har til jentene mine, men synes den hørtes litt gammel ut hvis den er fra 2004, så da hadde jeg nok heller gått for pose nr 2, selv om jeg ikke har hørt noe om den før!

Skrevet

Er litt i stuss fordi den er litt gammel. Tror dere dunen kan "legge seg" eller noe og at den varmer mindre med årene?

Skrevet

Tja, dette med varme vet jeg ikke- men de blir jo slitt av å vaskes mange ganger, og ikke så fluffy lenger på en måte, så tror nok ikke jeg ville gått for den som er så gammel nei... Men det finnes da vanligvis mange nyere Odenwalder-poser til salgs på finn også?

Skrevet

Jo, det var bare at dette var eneste i Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...