nalina Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 hva syns dere jenter?? har forventet mens i morgen... men har den siste tiden hatt ømme b.vorter,murring i magen( ikke hver dag) og er ganske så variabel i humøret.. klarer liksom ikke helt å vente siden vi har prøvd en liten stund... skal jeg ta en test i kveld eller pine meg gjennom natten til i morgen?? er liksom redd for negativ test også...
Happy87 Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Hvis du har en billigtest så ville jeg tatt en:) Og så må du fortelle resultatet med en gang.. Lykke til:)
nalina Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 hei;) ja har en billig en sendte gubben ut på hamstring i stad. regner med at jeg tar en i kveld ja;) og lover å si fra med det samme
Fridaline Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Åååå, lykke til!!! Jeg tror jeg har ikm om 2 dager men føler tanta er på vei nå, ganske sikker på det. Har ikke kjøpt inn tester denne mnd, tørr ikke teste for jeg blir så lei meg når de er negative... Håper du får positiv!
nalina Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2011 med krokodilletårer og er sårt hjerte må jeg si at testen var neg... (
Fridaline Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Så trist... Jeg griner en skvett med deg! Dette er så utrolig frustrerende! Jeg klarer ikke fokusere på annet enn at jeg vil bli gravid og går rundt og analyserer alt jeg kjenner! Men det skal nok ordne seg for oss! Trøsteklem
nalina Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2011 samme her det. tenker ikke på noe annet. og nå som vortene er så ømme som de er så tenker jeg jo bare på det. håper og håper. det samme gjør gubben.. og så er det litt vanskelig ettersom at han er veldig stille og sier lite.. så nå som jeg sitter her og er lei meg så verken sier han eller gjør noe som kunne fått meg i litt bedre humør... nei,Frida. vi får prøve igjen:) skal ta en test igjen dersom mensen ikke er kommet innen fredag.
Fridaline Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Ja det er jo fortsatt før ikm så det ennå sjans!! Mange tester jo ikke postivt før flere dager etter! Vi må håpe så lenge vi kan, men det er fælt å gå rundt å ikke vite. Krysser fingre og alt som er! =)
nalina Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2011 vi får holde hverandre oppdatert:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå