?!:) Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 tok en test i stad og da etter 15-20min kom det en svak rosa strek...mensen er 2 dager forsen..og symptoner har vært der lenge...kan det være?????
?!:) Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2011 fortsatt ingen mensen..ingen tegn på at den skal komme heller..fortsatt svak rosa strek,denne gangen kom den fortere.. så det rare,i går var jeg inne til kikkhullsoperasjon(har endometrisose),tenker at hvis det var noe der inne ville vel de sett det..på en annen side var ikke det de var inne for å sjekke og det er jo veldig lite så en venninne av meg mente at det kunne jo hende likevel. skjønner vel nå at det ikke er noe,men klarer ikke slutte teste meg,og klarer ikke helt slutte å tenke på at det kanskje.. med første mann så var det ingen tegn før nesten uke 7,da hadde jeg en del mage plager og var på røntgen og tok tester og masse prøver for å se sjekke alt,deriblant gravidtetstest....allt var negativ! såå vel før prøve igjen neste gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå