Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 32, og finner litt (bold friskt) på papiret når jeg har vært på do... Er det normalt eller burde jeg ta kontakt med lege? Men ellers er det masse liv i magen<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer det fra skjeden eller endetarmen? for om du har hemoroider så kommer det litt blod^^,

Skrevet

Det kommer nok fra skjeden, bør jeg være bekymret eller er det normalt? Det er ikke mye blod bare noen dråper liksom

Skrevet

Jeg ville fått det sjekka! Det skal ikke komme ut noe blod derfra nå.

Skrevet

Jeg opplevde dette på søndag kveld(uke 31).

Syns det var såpass lite ,og kjente ingenting (verken mer kynnere,smerter eller mindre bevegelser fra babyen), så jeg bestemte meg for å vente og se det litt an og om det ikke ble mer så kunne jeg nevne det på neste kontroll(som var kl. 10 i dag tidlig, så var ikke så lenge og vente).

Sa det til jordmor i dag, og hun sa det var helt normalt.. Kunne komme av stress f.eks... Men att om det ble mye (sånn som en mens ca), så måtte vi kontakte føden... Men nå stoppet blodet hos meg veldig fort altså(max en halv time), hadde det fortsatt å komme så hadde jeg kontaktet lege uansett hvor mye/lite det var;)

Skrevet

Tusen takk for gode svar:D Skal se utover kveld nå, vis det ikke stopper kontakter jeg lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...