LilleMeg* Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 nei, no fatter eg ingenting.. har hatt ømme pupper siden sist torsdag. en del kvalme, og utflod, litt ekstra trøtt.. men eg har liksom tenkt at dt bare er mensen på vei. og i helgen var eg på byn å drakk en hel del.. drakk både øl og en del sprit:S og med en del reising no, og bært mye tunge ting.. men idag fikk eg bare en rar følelse, så dro å kjøpte en Clearblue digital, der sto dt gravid 1-2:O) har litt murringer kjenner eg.. no er eg både glad og nervøs på en gang.. for hadde gitt litt opp eg no! så i des må eg ha blitt gravid då.. håper dette går bra!
Lollo83 <3 Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 GRATULERER MASSE!!! =) Så kjekt å høre! Har du prøvd lenge eller? Tror ikke du skal bekymre deg så mye for EN kveld med drikking... Mange som gjør det før de vet at de er gravide.. Det viktigste er jo at du ikke fortsetter med drikking. ;-) Kos deg masse med graviditeten og den voksende magen.
LilleMeg* Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 Tusen takk )) okei, ja håper dt gå fint fremover:) håper testen er helt sikker da, at den ikkje er feil eller noe hehe..
nalina Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 gratulerer så mye:)) flotte nyheter:) jeg vurderer selv å ta en test idag..venter mens i morgen men føler på meg at det er noe som ikke "stemmer"
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Gratulerer!!! Jeg rakk også å ta meg en skikkelig fest før jeg visste at jeg var gravid sist, og gutten kom til verden frisk og fin :-) Går helt sikkert bra!
Happy87 Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Gratulerer så mye til deg:) Synes det var lenge siden jeg hadde sett noe til deg nå, men skjønner hva du har bedrevet tiden med, du har blitt GRAVERT:) Masse lykke til med graviditeten, (misunner deg:))
LilleMeg* Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2011 Tusen takk folkens:))) håper dette går den rette veien:) men tenker liksom, "tenk om testen er feil" hehe.. håper dette svangerskapet går fint:)
Aeris☆ Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Gratulerer så mye Håper jeg også får positivt svar neste uke
LilleMeg* Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2011 tusen takk:) krysser fingrene for deg ☆Aeris☆ )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå