Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Deg har jeg tenkt utrolig masse på, er så spent på hvordan det går med deg:) Måtte lete meg litt baker på tråden her, ble så glad når jeg ikke fant deg her inne på Bli gravid, tenkte at endelig er det din tur og du har flyttet videre:) Men så fant jeg deg, og forsto at den jæv....TR hadde kommet nok en gang?????? Er det noen jeg virkelig unner og få en positiv test, så er det virkelig deg:) Varm klem fra meg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Signerer Tirilgirl her!! Tenker stadig på deg. Stooor klem fra meg:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Hei heii Så koselig å bli tenkt på da Går i det samme her, gitt. Men er da blitt regelmessig, så da får det bare tusle og gå sin vante gang. Er ikke så veldig optimistisk for tiden, for å si det sånn. Tenker lite på det, men plutselig får jeg høre om noen som er blitt gravide eller født, og da får jeg det veltende over meg...heldigvis ikke så ofte det skjer men... Er nesten så det ikke passer med barn nå, men ikke søren om jeg begynner på noe prevansjon igjen...og kondom.. Haha! Var jo derfor jeg gifta meg for å slippe de ekle, sleipe greiene der. Men igjen. Koselig å bli tenkt på, dere to! Var flaks jeg ramla innom og så denne her, altså. Hehe.. Godt nytt år!! Håper året bringer akkurat det dere ønsker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå