nr 4 i magen på overtid Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 (og ser ut som ei julekule) når fremmede menn ber deg være forsiktig på glatta og lurer på du trenger hjelp? Når jeg snur meg mot han og svarer høflig "nei takk, det går bra", sperrer han opp øynene, stirrer på magen min og små ler og spør hvor langt jeg er på overtid??
Makko med to små gutter Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Er ennå ikke på overtid, men nærmer meg termin... - I dag vurderte jeg faktisk å ringe svigermor (hun bor "bare" 6 timer unna og vil da bo hos oss) å be henne komme å hjelpe meg med 2åringen som er mye syk og hjemme fra barnehagen. - Ellers har jeg faktisk opplevd mange ganger at betjeningen på REMA har spurt om jeg trengte hjelp ut i bilen! Når jeg takker pent nei har de sett på rart på meg og spurt om jeg er sikker.
nr 4 i magen på overtid Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2011 Hehe... God reklame for Rema 1000 )) Når er din termin? Slitsomt med syke barn.... God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå