Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Alenemor med 17000 i mnd fra NAV, har man da krav på bostøtte???
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 ja det har du, er gift og har snrt 4 barn og tilogmed jeg hr bostøtte, har mer krav på det som alenemor..!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Hva eksakt får du fra NAV? Ikke alt blir sett på som inntekt Men det som blir sett på som inntekt kan du skrive inn her: http://www.husbanken.no/Globalt/Systemartikler/Beregning%20av%20bostotte.aspx Så kan du regne ut bostøtta selv.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Jeg lurer også på noe angåeende bostøtte.jeg er på avklaringspenger.og mottar også litt overgangsstønad. vil jeg ha krav på bo støtte?har husleie på 8000 kr i mnd og ca 20000kr utbetalt.. og jeg å barnefar har privat ordning må vi skrive det på ett ark å underskrive begge to?For det teller vel også som inntekt?håper på svar:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er aleneforsørger, går på aap, har dobbel barnetrygd, bidgrag fra far og leieintekter, totalt 24000 utbet hver mnd , får ikke bostøtte,os eller dekning til barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå