Casti Skrevet 11. januar 2011 #1 Del Skrevet 11. januar 2011 Kopier og fyll inn for dere da ! STATUSRAPPORT - Termin: 8. mars - På vei: 32 + 2 - Igjen til termin: 56 dager, tror jeg - Kjønn: Jente - Utålmodig: Tja, gleder meg mye ihvertfall!!=) - Aktivitet innenifra: Masse liv=) - Søvnmønster: Roligere på kvelden/ natten enn på dagen - Bestemt navn: Hedda Margrethe eller Thea Iselin, har ikke bestemt oss helt enda - Vektøkning: 9kg - Vann i kroppen: ikke hatt noe til nå - Barnerom: Hun skal sove inne med oss først. - Utstyr: Har vogna, stellebordet, bilstolen, vugge til stua og senga på plass - Mangler av utstyr: Har liggende en liten liste som jeg skal handle inn før jenta kommer med blant annet ny madrass til senga, ammeinlegg, litt klær og forskjellig slikt småtteri:) - Strekkmerker: Har fått mange:/ og jeg har smurt og massert, gjort alt jeg kunne får å forhindre det, men de kom likevell... - Melk i brystene: Har ikke merket noe til det.. - Om fødselen: Gleder meg=) har ikke planlagt noe med tanke på smertestillende eller fødestillinger, det tar jeg heller som det kommer.. - Plager: Bekkenløsning x100 og halsbrann.. - Oppegående: Varierer etter hvor vondt jeg har i ryggen.. - Sulten: tja, vet ikke om jeg er sulten akkurat, men noen dager føler jeg at jeg ikke gjør noe annet enn å spise. Men blir overraskende utrolig fort mett?!??! - Matkikk: alt med ost og skinke! (baguetter, salater, smørbrød, osv) - Tungt: Merker at ting begynner å bli tyngre.. - Neste kontroll: Jordmor 12 januar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142772031-statusrapport/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
orkidee* Skrevet 11. januar 2011 #2 Del Skrevet 11. januar 2011 STATUSRAPPORT - Termin: 8. mars! - På vei: 32 + 3 teller litt anderledes enn deg.. - Igjen til termin: 56 dager.. (40 for mye) - Kjønn: Gutt. - Utålmodig: JA! - Aktivitet innenifra: Kjempe mye liv - Søvnmønster: Sove tror jeg han ikke er så hekta på! spreller javnt hele døgnet. Mest på kvelden/natta.. - Bestemt navn: Nei ikke enda, blir ikke enige om hva som er passende. - Vektøkning: 6kg. - Vann i kroppen: ja. 1 på skjemaet. - Barnerom: Han skal sove inne med oss først. Så pusser vi opp til han til våren. (han var ikke planlagt derfor er det ikke klart...) :-) - Utstyr: Har det meste - Mangler av utstyr: Bare litt klær ent ny kommode. - Strekkmerker: Ingen nye!! Men har mange fra før.. - Melk i brystene: Nei. - Om fødselen: Vet hva jeg går til så det er helt greit, bare han ikke blir for stor.. Hadde total ruptur med nr 1 for 13år siden. Så slipper nok å gå lenge over. Ble satt igang 2 dager over med nr 2. (dette er nr 3!) - Plager: Bekkenløsning! Litt halsbrann ellers INGEN!! - Oppegående: Stort sett.. - Sulten: Ikke noe spesielt, men stadig tørst.. - Matkikk: Nei. - Tungt: Nei utrolig nok.. - Neste kontroll: Jordmor 24/1 tror jeg det var.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142772031-statusrapport/#findComment-142773506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemonia Skrevet 12. januar 2011 #3 Del Skrevet 12. januar 2011 STATUSRAPPORT - Termin: 8. mars - På vei: 32 + 3 - Igjen til termin: 54 dager - Kjønn: Gutt - Utålmodig: Ikke så veldig. - Aktivitet innenifra: Godt med liv. - Søvnmønster: Rolig på natten og tidlig på dagen. - Bestemt navn: Navnet er forlengst bestemt, men blir ikke avslørt. - Vektøkning: Har gått ned 4 kg. - Vann i kroppen: Nei. - Barnerom: Det er klart, men han skal sove hos oss så lenge han får mat om natten. - Utstyr: Har alt unntatt et par helsetepper. - Strekkmerker: Ingen, har ikke gjort noe for å unngå det heller. - Melk i brystene: Nei. - Om fødselen: Tar det som det kommer. - Plager: Mye nedpress, veldig plagsom halsbrann. - Oppegående: Jada, men klarer ikke stå/gå så lenge om gangen uten å få nedpress og smerter nederst i magen. - Sulten: Ikke mer enn vanlig, magen har ikke plass til så mye mat da. - Matkikk: Nei. - Tungt: Merker at ting begynner å bli tyngre.. - Neste kontroll: 19. januar. Har risikosvangerskap så har kontroller hver uke fra uke 30. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142772031-statusrapport/#findComment-142779531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå