Gå til innhold

Jentenavn VS guttenavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her er det omvendt, har guttenavn klart, men sliter med jentenavn :P

vi har oppkalt førstemann etter morfaren til sambo og skal kalle nr to opp etter min morfar om det blir gutt :) men blir det jente veit vi sannelig ikkje! liker å bruke gamle navn fra familien, men det jentenavnet både eg og sabo liker best er allerede brukt opp av søskenbarnet mitt, så då vil ikkje eg bruke det.. og dei andre eg liker liker ikkje sambo så veldig godt :P skal ikkje være lett med navnevalg når det er to som skal være enig, men det går seg vel til :)

Annonse

Jeg har guttenavn, men ikke jentenavn.. Guttenavnet kom ganske med en gang :) Tenkte først på Linnea som jentenavn, men det kan være litt problematisk å uttale på engelsk, pluss at det viser seg at det er litt "mote-navn", så har gått litt bort fra det..

Hmmm, du tar vel litt feil der..

Kasper er mye mer vanlig enn Storm. Begge navnene er blitt mer populære den seinere tiden. Men mens det er flere tusen som heter Kasper (Og sikkert mange som heter Casper også) er det bare noen få hundre som heter Storm.

Annonse

Vi er overbevist om at vi får nok en gutt så navnet har vært klart helt siden jeg testet positivt. Vi har bestemt oss for Oliver, har Mathias fra før. Jentenavn har vi derimot ikke tenkt på engang så hvis vi får vite at d blir ei jente på UL 3.mars har vi noe å tenke på! ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...