Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei,

er litt rusten så ta alt med en klype salt, men har det godt inni meg om dagen så føler det også er god kontakt med kortene :)

gratulerer med graviditeten, får opp gutt på deg.får opp litt bekymringer rundt graviditeten din, har du prøvd lenge, evt redd for å miste?

jeg får opp at alt vil gå kjempe bra!! og slutten av svangerskapet ditt vil være fylt av glede og lek. dette er et veldig ønsket barn, alle er jo det hehe men det er veldig sterke energier rundt barnet :)

om du vil jeg skal se på noe mer så si ifra, får forresten opp en bror også, så muligheten ligger for en gravidtet til om kort tid.

om du kunne sett på kjærlighetslivet mitt og ekteskap så hadde jeg blitt glad :) har fått de barna jeg skal ha jeg ;)

080377 og 050774

Tusen takk. Har ikke prøvd lenge, satt med en gang her, har vanlig bekymring bare, men tenker ikke mye på det nei :) Ja det er et veldig ønsket barn, så jeg håper jo at det skal gå bra! Det var godt å høre at du fikk opp at det ser fint ut :) Spennende at du ser enda en graviditet da.

Er veldig rusten for tiden selv jeg, føler meg litt på vidda, så du får også ta det for det det er! Får først opp et "oppvåkning" av noe slag, akkurat som du/dere får ny innsikt..er litt usikker på hva dette gjelder..blir litt usikker her, følelsene jeg får er ikke helt gode, dere har ikke noe problemer eller? Får opp litt stressa følelser nemlig, men har likevel en magefølelse på at det ikke er noe..hmm.. Får opp en reise eller flytting og mye lykke på denne reisen, mye gode kjærlighetsfølelser her :) Enten om det har vært noe eller det er noe dere er i nå, så vil det gå over, og jeg vil anbefale en reise eller lignende, det vil bli som en nyforelskelse igjen når dere kommer dere bort og får lagt dette bak dere. Har en følelse på at du ikke aner hva jeg snakker om nå? :P Som sagt føler meg meg usikker i dag, har vært sånn helt siden jeg ble gravid, mulig jeg har "mistet teket" litt pga slitenhet, hehe ;)

hehe du er ikke på viddene ;)

vi bor ikke sammen nå, er i hvert vårt land.. og jeg har den samme følelsen som du har, "oppvåkning" men den ligger ikke hos meg, men hos han. han har liksom kræsjet i et fjell å våknet opp føler jeg hehe vi har hatt to tøffe år bak oss med mye utenforstående dritt og sykdom. så når han dro i vinter var det egentlig med null intensjon om gjenforening på noen av oss. .men så er det denne oppvåkningen som har kommet .. jeg vurderer å reise til han uten barna og bare være sammen litt før vi evt prøver igjen her .. vi føler vi begge trenger oss to tid med to tette graviditeter siste to årene.. håper bare pengene strekker til for jeg vil så veldig! får du noen følelse på når evt ?

jeg kjenner forresten veldig godt igjen den usikkerheten som kommer når man går gravid og spår/legger kort, for man er jo en hormonbombe uten like hehe og så sliten! men stol på degselv, det er ikke borte;)

klem

Ok da skjønner jeg bedre, var litt "godt" å vite at jeg ikke sa noe galt og at du overhodet ikke kjente deg igjen. Følte at denne oppvåkningen skjer nå eller veldig snart..fikk det sterkt opp! er en del følelser her, en del negativt før det blir positivt hvis du skjønner hva jeg mener, atlså ganske tungt/trist. kanskje prate skikkelig ut før man kan finne tilbake igjen? Fikk opp veldig dette med reise, så jeg tror det er en god ide! Uansett om dere finner tilbake eller ikke så får jeg opp at du/dere blir lykkeligere etterpå. Så jeg tror dere absolutt trenger å møtes. Håper du finner ut av det :) Det med reisen kom også opp i nærmeste fremtid, vanskelig å si noe mer enn det, men jeg ville trodd at det var veldig veldig snart! Kanskje har du ham på døra plutselig? :P Neida, fikk opp reise så tror det er du som drar.

Ja jeg føler meg veldig usikker, men er også mye sliten så er mulig det er derfor. Får prøve å tro på det jeg får opp :) klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...