Puppen og lillemor Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 noen med erfaring med å gi morsmelkerstatning når man skal være borte fra babyen, i stedet for å pumpe?? Jeg vurderer å prøve dette, da jeg rett og slett hater å pumpe.. Og hva er forskjellen på mme pulver og ferdigblandet?
2010 Mammaen Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Ja har dårlig erfaring med det. Funket ikke for gutten min liker ikke mme... Blandet mm og mme for å få han til å ta det, men det måtte være 50% mm for at han spiste.. Forskjeller er vel i hovedsak prisen, men skal du bare gi dette i ny og ne ville jeg kjøpt ferdigblandet. Mindre stress for den som skal servere det, og åpnete poser holder seg ikke så altfor lenge uansett.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Når det gjelder nan og hipp så er det hvertfall bare prisen som er forskjellen. Enig med hun over her at det er lurt å kjøpe ferdigblandet dersom du bare skal gi mme innemellom Ellers har jeg ingen erfaring med amming eller pumping da min gutt har vært flaskebaby siden fødselen Men her i huset bruker vi kun hipp, siden har han ikke blir så hard i magen av det merket, pluss at jeg syns den smaker bedre. Nan smaker skikkelig æsj ( ja jeg har smakt på di...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå